وعده احمدی نژاد به مردم اسلامشهر : اتصال اسلامشهر به خط متروی تهران در سال آینده
دوشنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۰۵ ۵۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
وعده احمدی نژاد به مردم اسلامشهر : اتصال اسلامشهر به خط متروی تهران در سال آینده

وعده احمدی نژاد به مردم اسلامشهر : اتصال اسلامشهر به خط متروی تهران در سال آینده

     شهرستان اسلامشهر در سومین روز آذر ماه سال جاری و در ادامه دور چهارم سفرهای استانی میزبان جناب آقای دکتر محمود

     شهرستان اسلامشهر در سومین روز آذر ماه سال جاری و در ادامه دور چهارم سفرهای استانی میزبان جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و اعضاء محترم هیئت دولت بود .


رئیس محترم جمهور : پیش از پایان دولت دهم تمامی مصوبات سفرهای استانی مححق می گردد

رئیس محترم جمهور در جمع مردم اسلامشهر از ریشه کنی بیکاری در کشور تا پایان سال 91 ، اتصال اسلامشهر به خط متروی تهران و رفع مشکلات معابر شهری و افزایش بوجه فرهنگی اسلامشهر خبر داد.

دکتر محمود احمدی نژاد در جمع مردم شهرستان اسلامشهر ضمن اشاره به مصوبات سفر های قبل گفت: پیش از پایان دولت دهم باید تمام مصوبات این سفرها عملیاتی و تکمیل شده و هیچ مصوبه اجرا نشده ای باقی نماند .

وی از اتصال اسلامشهر به خط متروی تهران، رفع مشکلات معابر شهری، افزایش بودجه فرهنگی به عنوان مهمترین برنامه های دولت در این سفر عنوان کرد و گفت : تمام اعضای دولت در خدمت مردم اسلامشهر هستند و با بررسی حضوری و دیدار چهره به چهره با مردم، برای رفع نواقص و کمبودها اقدام می کنند.

احمدی نژاد در پایان تاکید کرد: امروز دولت مصوبات بسیار مهمی برای توسعه و آبادانی اسلامشهر خواهد داشت و مردم می توانند نتایج این کارها را پیگیری کنند.

  مردم اسلامشهر در خط مقدم فرهنگ بسیجی

همچنین رئیس محترم جمهوردرخصوص فرهنگ بسیج گفت : اگر فرهنگ بیسج در جهان حاکم شود دیگر اثری از ظلم و بی عدالتی و فاصله طبقاتی در دنیا باقی نخواهد ماند.

     به گزارش ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' روز پنجشنبه در جمع مردم اسلامشهر افزود: اگر فرهنگ بسیجی در جمهوری اسلامی ایران حاکم شود همه قله های عزت زیر پای ملت ایران خواهد بود و با افتخار اعلام می کنم که مردم اسلامشهر پیشاپیش ملت ایران و در خط مقدم فرهنگ بسیج حرکت کرده و می کند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: هرکسی در هر کجا که هست اگر برای خدا کار کند و پاک و دلسوز کشور و ملت باشد یک بسیجی است.

وی با بیان این که بسیج یعنی عشق به همه خوبی ها،مردم و به صالحان، افزود: بسیجی عاشق خدا است و چون عاشق خدا است عاشق مردم و فدایی عزت ایران و فرهنگ و مکتب الهی حاکم بر سرزمین ایران است.

رییس جمهوری اسلامی ایران در باره ساختن ایران و سازندگی در کشور گفت: همه ما باید امروز برای ساختن ایران اسلامی قیام کنیم و سعادت ما و دنیا و آخرت ما ، رفاه و امنیت و آسایش و آینده فرزندان این سرزمین همه بستگی به ساختن ایران دارد.

احمدی نژاد افزود: ساختن ایران فقط خدمت به ایران نیست بلکه خدمت به فرهنگ متعالی انبیا (ص) و اسلام و توحید و عدالت همه بشریت است.

وی اظهارداشت: برای ساختن ایران همه باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و کار وتلاش براساس عدالت آن را بسازیم و هرکسی در هرکجا است زندگی، شغل و درآمد خود را در مسیر سازندگی قرار دهد که اگر چنین شد سرعت پیشرفت ما نامحدود و بسرعت نور خواهد بود.

* برای رفع بیکاری جوانان این سرزمین همه باید دست به دست هم دهند.

رییس قوه مجریه در ادامه با بیان این که کارهای زیادی در این کشور باید انجام شود افزود: یکی از کارهایی که باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم ' بسیج عمومی' ، ' عزم ملی ' و ' تلاش همگانی' برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از این سرزمین' است.

 

آدرس کوتاه شده: