165 پروژه کوچک و بزرگ رهاورد سه سفر استانی رئیس جمهور محترم به اسلامشهر
دوشنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۰۵ ۵۳
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
165 پروژه کوچک و بزرگ رهاورد سه سفر استانی رئیس جمهور محترم به اسلامشهر

165 پروژه کوچک و بزرگ رهاورد سه سفر استانی رئیس جمهور محترم به اسلامشهر

 
 
فرماندار اسلامشهر گفت: 132 پروژه مصوب سه سفر استانی رییس جمهوری و هی

 

 

فرماندار اسلامشهر گفت: 132 پروژه مصوب سه سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به شهرستان اسلامشهر صد درصد به اتمام رسیده است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا استان تهران، 'غلامحسین آرام' روز پنجشنبه در اجتماع مردم اسلامشهر در ورزشگاه خلیج فارس افزود : 110 مصوبه شامل 165 پروژه کوچک و بزرگ در سه سفر استانی دولت به اسلامشهر برای عمران و آبادانی منطقه و رفع مشکلات زیر ساختی آن مصوب شد.

 

وی چهار بانده کردن بزرگراه آزادگان - احمد آباد مستوفی - اسلامشهر را یکی از این مصوبات ذکر کرد و گفت : این مسیر به طول 16 هزار و 100 متر با اعتبار 45 میلیارد تومان در مدت کوتاهی چهار خطه شد.

فرماندار اسلامشهر افزود : احداث بیمارستان 400 تختخوابی جنوب استان و مرکز اسلامشهر پروژه دیگری بود که نیاز و درخواست جدی مردم این منطقه است و عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت 10 هکتار و زیربنای 36 هزار متر مربع در سال 88 آغاز شد که بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آرام گفت : احداث پنج هزار واحد مسکن مهر در شهرستان اسلامشهر هدفگذاری شد که با تلاش و پیگیری مسئولان این تعداد به 10 هزار و 664 واحد رسیده است.

وی افزود : ‌بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان امسال 3000 واحد مسکن مهر تحویل مردم شهرستان اسلامشهر می شود.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد : رییس جمهوری در سفرهای قبلی به مردم اسلامشهر قول داده بود که هشت سالن چند منظوره در این شهرستان احداث شود که تاکنون پنج سالن آن به بهره برداری رسیده و تحویل مردم شده است.

وی توجه به زیر ساخت آب و فاضلاب و تامین آب شرب اسلامشهر را از دیگر مصوبات هیات دولت ذکر کرد و گفت : مخزن 10 هزار مترمکعبی 22 بهمن پارسال در شهر چهاردانگه به بهره برداری رسیده و با اجرای طرح های دیگر در آینده نه چندان دور، مشکل آب شرب این شهرستان نیز حل خواهد شد.

 

آدرس کوتاه شده: