سفر وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به اسلامشهر
سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۵۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
سفر وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به اسلامشهر

سفر وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به اسلامشهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: باید به نیازهای فرهنگی اسلامشهر توجه بیشتری شود

چهاردانگه- خبرنگار کیها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: باید به نیازهای فرهنگی اسلامشهر توجه بیشتری شود


چهاردانگه- خبرنگار کیهان
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر از کمبودهای متعددی در زمینه های فرهنگی برخوردار است که باید در جهت رفع و جبران کمبودها و کاستی ها اقدام شود.
سید محمد حسینی در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر و بخش چهاردانگه با بیان این مطلب افزود: باتوجه به شرایط خوبی که در منطقه وجود دارد امکان ایجاد مراکز فرهنگی دیگری و همچنین حوزه علمیه و خانه فرهنگ دیجیتال وجود دارد که ان شاءالله اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران با عنایت بیشتری به این منطقه در جهت رفع مشکلات فرهنگی اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه همکاری خوبی با آموزش و پرورش داریم گفت: در راستای تأمین نیازهای کتابخانه های مدارس گام های خوبی برداشته شده و اقدامات مناسبی انجام پذیرفته و در هفته کتاب و نیز نمایشگاه های کتاب یاد یار مهربان که در استانها برگزار می شود، کتاب هایی به صورت رایگان و یا نیم بها ارائه می شود و امسال این طرح نیز با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.
وزیر ارشاد دولت دهم افزود: کار خوبی که سال گذشته کلید خورد و امسال نیز اعتبارات خوبی برای آن اختصاص یافته توجه ویژه به فعالیت های قرآنی و مدارس قرآنی است، که با همکاری آموزش و پرورش در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و فعالیت های قرآنی مدارس انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر انقلاب گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با همفکری و همکاری رسانه ملی و تمامی مطبوعات و رسانه ها و ملت شریف ایران دست به دست هم بدهیم و فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی را ترویج و تبلیغ کنیم.حسینی تأکید کرد: ما امسال باید شاهد یک جهش و تحول بزرگی در زمینه های مختلف فرهنگی در کشور باشیم و در شهرستان اسلامشهر هم باید بیش از گذشته مسائل فرهنگی توجه شود و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنند.
قابل ذکر است وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در پایان سفر خود به شهر چهاردانگه اسلامشهر از کتابخانه پیامبر اعظم این شهر بازدید و دستور احداث خانه فرهنگ دیجیتال را صادر کرد.

آدرس کوتاه شده: