تشریح عملکرد سه ماهه اول 92سازمان آتش نشانی اسلامشهر
یکشنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۲۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
تشریح عملکرد سه ماهه اول 92سازمان آتش نشانی اسلامشهر

تشریح عملکرد سه ماهه اول 92سازمان آتش نشانی اسلامشهر

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر از عملکرد سه ماهه این واحد در این شهرستان خبر داد.


یوسف افسری در تشریح این خبر عملکرد سه ماهه این دستگاه را در 7 واحد روابط عموم

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر از عملکرد سه ماهه این واحد در این شهرستان خبر داد.
یوسف افسری در تشریح این خبر عملکرد سه ماهه این دستگاه را در 7 واحد روابط عمومی، پیشگیری اداری، مالی، تربیت بدنی، آموزش و 5 ایستگاه فعال در سطح شهرستان دانست و افزود: واحد روابط عمومی اقداماتی را در خصوص برگزاری، بازدید و شرکت در مراسمات و نیز ثبت اینترنتی حوادث مختلف از طریق سازمان شهرداری، ثبت 395 مورد حریق و حوادث، تصویربرداری از کلاس‌های آموزش تربیت بدنی، محل‌های ناامن، تست ورزشی پرسنل و ... به انجام رسانیده است.
وی گفت: این عملکرد در واحد عملیات شامل استقرار شرکت و ارائه دستورالعمل‌هایی نظیر استقرار خودروهای عملیاتی جهت مواقع اضطراری در ایستگاه سی جی اس اداره گاز، میادین اصلی و جشن میلاد کوثر درسطح شهرستان بوده ضمن اینکه شرکت خودروهای عملیاتی در مانور زلزله اداره بهزیستی و ارائه دستورالعمل تست آمادگی جسمانی (ورزشی) و ... از دیگر موارد قابل ذکر در این واحد بوده است.
افسری عملکرد واحد مالی را خرید اقلامی نظیر لباس، بلوتوث امداد و نجات، شیر دستگاه تنفسی و لوازم تاسیساتی نظیر 9 دستگاه شیلدر آتش نشانی، لوازم برقی داکت، پریز ماسک ام اس آ و نیز خرید فوم 3 و 6 درصد و 4 هزار کیلو فلور پروتئین دانست و افزود: ثبت 1836 فقره نامه صادره 36 فقره پاسخگویی به استعلامات آتش سوزی، ارسال 864 فقره مکاتبات به شهرداری و سایر سازمان‌ها و ادارات از اهم مواردی است که در 3 ماه فعالیت واحد اداری می‌‌توان به آن اشاره نمود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر شرکت در عملیات‌های حریق، حادثه و امداد و نجات را در ایستگاه‌های 1 تا 3 و نیز 5 به ترتیب 155، 87، 81 و 12 مورد دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در 12 مورد عملیات‌های مختلف حریق سوله و کارگاه‌های تولید و اعزام خودرو به همراه اکیپ عملیاتی در سطح حوزه استحفاظی ایستگاه به صورت روزانه در سه نوبت صبح و عصر به میزان 186 مورد از اقدامات ایستگاه 4 در این سه ماه بوده است.
آدرس کوتاه شده: