مشکل مردم فقط آسفالت نبود
دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲۱۳:۰۵۲۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
مشکل مردم فقط آسفالت نبود

مشکل مردم فقط آسفالت نبود

واحد افکار سنجی مرکز مطالعات معاونت اجتماعی در آخرین گزارش خود از سرفصل پیوست اجتماعی پروژه های عمرانی نمره جدید رضایتمندی شهروندان از شهرداری را اعلام نمود. در این گزارش که بر مبنای 200 نفر برنامه در

واحد افکار سنجی مرکز مطالعات معاونت اجتماعی در آخرین گزارش خود از سرفصل پیوست اجتماعی پروژه های عمرانی نمره جدید رضایتمندی شهروندان از شهرداری را اعلام نمود. در این گزارش که بر مبنای 200 نفر برنامه در کوچه هایی که تسطیح معابر در آنها صورت گرفته است نشان می دهد که عملیات آسفالت در منطقه یک تنها 4 % باعث افزایش نمره رضایت مندی شهروندان در منطقه دو 2% کاهش رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است. این گزارش می افزاید به اسناد برگه های نظرسنجی، شهروندان پکیجی از خدمات در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، خدماتی و فضای سبز را از شهرداری انتظار دارند و تمرکز مدیریت شهری در یک بخش برخلاف تصورات مدیران، رضایتمندی را در پی نخواهد داشت . این گزارش ضمناً می افزاید که کیفیت عملیات آسفالت معابر نیزاز نقطه نظرات مورد انتظار شهروندان می باشد که نیازمند بررسی بیشتر و عملکرد اصولی تر در این حوزه است.

آدرس کوتاه شده: