مدال آوران تکواندو، آکادمی قهرمانان اسلامشهر تجلیل شدند
چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۴۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
مدال آوران تکواندو، آکادمی قهرمانان اسلامشهر تجلیل شدند

مدال آوران تکواندو، آکادمی قهرمانان اسلامشهر تجلیل شدند

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

با همکاری شورای شهر و شهرداری اسلامشهر"

مدال آوران تکواندو، آکادمی قهرمانان اسلامشهر تجلیل شدند

عصر روزگذشته با حضور اعضا شورای شهر، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو  و محمدباقری معتمد نایب قهرمان المپیک 2012لندن، ازمدال آوران تکواندو آکادمی قهرمانان اسلامشهر تجلیل شد.

در ابتدای این همایش که با همکاری شورای شهر، شهرداری و کانون فرهنگی و تربیتی الغدیر برگزار شد، موسس آکادمی قهرمانان اسلامشهر، ضمن خیرمقدم و تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: آکادمی از سال1385کار خود را شروع کرده است و تا کنون توانسته در رده های مختلف صاحب عناوین ملی، آسیایی، جهانی و المپیک شود.

ناصربرجی خواستار حمایت بیشتر مسولان محلی از ورزش تکواندو در شهرستان اسلامشهر شد و افزود: آکادمی قهرمانان اسلامشهر بیش از 300 نفر عضو دارد و در این سالها با توجه به قهرمانی هایی که کسب کرده اند متاسفانه مورد تقدیر شایسته قرار نگرفته اند و در شهرستان اسلامشهر در رده های مختلف سنی بیش از 3هزار نفر خانم و آقا در ورزش تکواندو فعالیت می کنند.

مربی اسبق تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران را در تقویت روحیه ورزشکاران مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به روی کارآمدن آقای دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوری و تغییراتی که درهیات دولت اتفاق افتاده است امیدواریم مسولان نسبت به ورزش تکواندو توجه بیشتری کنند.          

حمایت از جوانان مستعد

عضو شورای شهر اسلامشهر، گفت: بنده خودم یکی از ورزشکاران قدیمی اسلامشهر می باشم که در زمین های خاکی این شهر فوتبال را شروع کردم و از نزدیک با مشکلات ورزش اسلامشهر آشنا هستم.

احمدقلی پور که در دور دوم شورای شهر ریاست کمیسیون ورزش را برعهده داشت، افزود: در دور دوم شوراها بیشترین همکاری و مساعدت را با ورزشکاران داشتیم و اعضا فعلی شورای شهر تمام اهتمام خود را برای پیشبرد ورزش قهرمانی و پهلوانی به کار خواهند بست.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان و خزانه دار شورای شهراسلامشهر، از عدم توجه به ورزش در سال های گذشته گلایه کرد و یادآور شد: در پایان دور دوم شورای شهر، تیم فوتبال شهرداری را توانسته بودیم به زیرگروه لیگ دسته 2 کشوری ببریم ولی در حال حاضر این تیم به مسابقات لیگ توابع استان تهران سقوط کرده است.

 وی از همدلی و همفکری تمام اعضا شورای شهر در انتخاب هیات رییسه و اعضا کمیسیون ها خبر داد و اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مسولیت ما را در خدمت رسانی به مردم سنگین تر کرده است و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از جوانان مستعد به کار خواهیم گرفت.

استعدادها را حمایت کنید

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در المپیک 2012لندن در این همایش گفت: هرچند اسلامشهر در تمام زمینه ها مستعد است ولی بنده در خصوص تکواندو صحبت می کنم، ورزش تکواندو رشته خیلی مظلومی است که با وجود استعدادهای بالا و اینکه مدال های جهانی و المپیک بسیاری تقدیم مردم کرده است ولی متاسفانه توجه چندانی به آن نمی شود.

فریبرز عسگری با انتقاد از عدم توجه جدی به ورزش تکواندو، خاطرنشان کرد: یک بازیکن فوتبال قرارداد میلیاردی دارد ولی هزینه یک تیم در لیگ برتر تکواندو به 600میلیون تومان هم نمی رسد. حمایت از استعدادهای تکواندو و هزینه ای که در این راه انجام می شود یک سرمایه گذاری می باشد و در آینده با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف جهانی نتیجه این حمایت ها را خواهیم دید.

عسگری که خود دارنده مدال های جهانی و آسیایی در ورزش تکواندو است، افزود: یک ضرب المثل است که می گوید اگر می خواهید برای یک سال برنامه ریزی کنید، گندم بکارید و برای یک دهه، درخت بکارید اما اگر برای یک عمر برنامه ریزی می کنید انسان بسازید، پس مسولیت مدیران و برنامه ریزان شهری مخصوصا در شورای شهر خیلی سنگین است به خاطر اینکه با مردم و جوانهای مستعد سروکار دارند، جاییکه قهرمانان و مربیان زیادی را تقدیم ورزش تکواندو کرده است.

 

حاشیه های مراسم

معمولا بانی اصلی مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی، اداره تربیت بدنی می باشد ولی با توجه به اینکه مسولان اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر به این مراسم دعوت شده بودند در این همایش حضور نیافتند.

عدم حضور مسولان تربیت بدنی اسلامشهر باعث تعجب میهمانان شد و ناراحتی ورزشکاران را در پی داشت.

محمدامامی دارنده مدال طلای ارتش های جهان در سال 2011 که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است به هنگام دریافت لوح تقدیر، مورد تشویق ممتد مدعوین قرار گرفت.

حضور کریم نایبی رییس، احمد قلی پور خزانه دار، زبیده نصیری منشی اول و ارینب مسرور عضو کمیسیون حقوقی  شورای شهر از ابتدای مراسم چشمگیر بود.

از آخرین افتخارات اعضا آکادمی قهرمانان اسلامشهر حضور 3 تکواندوکار نونهال  در تیم منتخب استان تهران است که در مسابقات کشوری صاحب یک مدال طلا و دو نقره شده و باعث قهرمانی استان تهران در کشور شده اند.

 

آدرس کوتاه شده: