جُنگ شب‌های شاد شعبان
پنجشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۴۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
جُنگ شب‌های شاد شعبان

جُنگ شب‌های شاد شعبان

جشـن هـای با شکوه اعیـاد شـعبانیه در اسلامشهر ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، برپایی این سلسله جشن‌ها که برای نخستین بار به مدت دوازده شب متوالی، همزمان با شب میلاد حضرت



جشـن هـای با شکوه اعیـاد شـعبانیه در اسلامشهر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، برپایی این سلسله جشن‌ها که برای نخستین بار به مدت دوازده شب متوالی، همزمان با شب میلاد حضرت امام حسین(ع) آغاز شده، و تا نیمه شعبان، شب میلاد حضرت قائم (عج) ادامه دارد، هرشب از ساعت 21 تا 23 در بوستان الغدیر اسلامشهر مورد استقبال صدها نفر از شهروندان قرار می گیرد.

در این جشن‌ها، برنامه های متنوع از جمله اجرای گروههای متنوع هنری ، موسیقی نواحی و اقوام ایرانی ، نمایش تئاتر عروسکی ، مولودی خوانی ، دف و نی نوازی ، اجرای مسابقات فرهنگی برای سنین مختلف ، اهداء جوایز – سخنرانی مذهبی ، اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای ، تقلید صدا ، تقدیر از جانبازان جنگ تحمیلی ، شعرخوانی ، اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان اسلامشهری و ... موجب حضور حداکثری شهـروندان بویژه کودکان و خانواده‌های اسلامشهری را در این مراسمات فراهم نموده است، بطوری که بسـیاری از حاضـریـن بطور ایسـتاده به تمـاشـای این بـرنامه ها می پـردازند.

گفتنی است این برنامه که با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر همه شب در حال برگزاری است، با شکوه هر چه بیـشـتر در شب های آینده تا شب میلاد حضرت ولیعصر(عج) با برنـامه ریزی جدید ادامه خواهد یافت.

آدرس کوتاه شده: