جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و نیمه شعبان
شنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و نیمه شعبان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و نیمه شعبان

در آستانه فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، جلسه‌ای با حضور معاون خدمات شهری و امور مناطق، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی و مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرد


در آستانه فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، جلسه‌ای با حضور معاون خدمات شهری و امور مناطق، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی و مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این جلسه حسین اصغری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری ضمن بیان خلاصه‌ای از کلیات برنامه‌های ستاد گرامیداشت ارتحال شهرستان، اشاره داشت: اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید نمودند.

وی ادامه داد: شهردار اسلامشهر ضمن تعامل با فرمانداری، سپاه ناحیه سیدالشهداء و سایر ادارات، نسبت به برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای بمناسبت نیمه شعبان در نقاط مختلف شهر با همکاری پایگاه‌های مردمی و بسیج اقداماتی نموده است.

اصغری از برپایی چندین ایستگاه صلواتی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام(ره) توسط شهرداری و انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای برنامه‌های شهرستانی خبر داد.

در ادامه رضا مهدوی معاون خدمات شهری با اشاره به آماده سازی خیابان‌های منتهی به حرم امام(ره) گفت: لکه گیری معابر خیابان‌های منتهی به حرم از جمله اقدامات این ایام است که در راستای استقبال از زائران حرم حضرت امام صورت می گیرد.

مهدوی رفت و روب معابر و شست و شوی جداول بلوار و حاشیه این خیابان‌ها را از دیگر برنامه‌های معاونت خدمات شهری نام برد و با تاکید بر اینکه بزرگداشت یاد و نام امام راحل برکات فراوانی دارد خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین این برکات، وحدت و همدلی نیروهای انقلابی و انتقال افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) به نسل های آینده است.

وی برای جلوگیری از موازی کاری و مدیریت هزینه‌های مراسم و برنامه‌های این ایام خواستار اجرای متمرکز و مشارکتی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری شد.

آدرس کوتاه شده: