نشست هم اندیشی و وحدت رویه اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری اسلامشهر
سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۴۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
نشست هم اندیشی و وحدت رویه اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری اسلامشهر

نشست هم اندیشی و وحدت رویه اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری اسلامشهر

اولین نشست هم اندیشی و وحدت رویه اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری اسلامشهر با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ، اعضای کمیسیون ماده صد، معاونین شهردار ،مدیران شهرداری و دبیر کمیسیون ماده صد


اولین نشست هم اندیشی و وحدت رویه اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری اسلامشهر با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ، اعضای کمیسیون ماده صد، معاونین شهردار ،مدیران شهرداری و دبیر کمیسیون ماده صد، در سالن جلسات حوزه شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این نشست مسایل مرتبط با کمیسیون ماده صد و مدیریت برنامه ریزی و توسعه مجموعه، از جمله مسایل و مشکلات مربوط به صدور آراء کمیسیون ماده صد، ایجاد وحدت رویه اعضاء و یکسان سازی آراء صادره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ولی الله اصغری رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به رویکرد تشکیل جلسه گفت: اعضاء کمیسیون ماده صد می بایست با در نظر گرفتن شرایط شهرستان اسلامشهر و توجه به وضعیت معیشت و توان مالی شهروندان نسبت به صدور آراء با داشتن قابلیت اجرایی اقدام نمایند؛ زیرا برخی پرونده ها وجود دارند که در مورد آنها رای صادر شده ولی تا کنون اجرا نشده است.

وی افزود: با تعاملی که بین شورا و شهرداری وجود دارد با هر گونه تخلف ساختمانی که با اصول فنی و شهرسازی و منظر شهری منافات دارند در چهار چوب مقررات برخورد قاطع خواهد شد.

در ادامه نشست، علیرضا ناصری پور شهردار اسلامشهر گفت: توجه به یکسان سازی آراء و مواجهه یکسان با پرونده ها می تواند از مراجعات مکرر مردم به دفاتر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بکاهد که این امر می‌تواند در جهت تحقق بخشیدن به شعار تکریم ارباب رجوع و تسریع در وصول مطالبات قانونی شهرداری با کمترین هزینه صورت پذیرد.

محمدجواد کریمی دبیر کمیسیون ماده صد نیز با اشاره به آمار و ارقام آراء صادره در سال 1393 و اختلاف نظر در صدور رای کمیسیون‌ها گفت: برخی از آرای رفع خلاف صادره در سال گذشته به دلیل وجود مشکلات، شرایط اجرایی پیدا نکرده است.

گفتنی است رییس شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر با ارائه لوح سپاس از زحمات اعضای کمیسیون ماده صد قدردانی کردند.

آدرس کوتاه شده: