شهرداری اسلامشهر پذیرای زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی
شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
شهرداری اسلامشهر پذیرای زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی

شهرداری اسلامشهر پذیرای زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، شهرداری اسلامشهر با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پذیرای زائران حرم مطهر آن حضرت شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، از آنجاییکه اسلامشهر هر ساله میزبان جمع کثیری از عاشقان و رهروان حضرت امام خمینی(ره) است، شهرداری اسلامشهر در بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) همانند سنوات گذشته با برپایی ایستگاه های صلواتی در پنج نقطه از مسیرهای منتهی به حرم مطهر، از اولین ساعات صبح روز پنجشنبه 14خرداد با توزیع بیش از 15هزار بسته‌‌، پذیرای زائران آن حضرت بود.

حسین اصغری معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری اسلامشهر گفت: امسال شهرداری به عنوان کمیته پشتیبانی ستاد ارتحال شهرستان اسلامشهر به نیابت از مردم همیشه آگاه و فهیم شهرستان، هزینه‌های اسکان و تغذیه زائران حرم امام(ره) را که در شب رحلت آن امام بزرگوار میهمان شهر اسلامشهر بودند را تقبل و تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش زوار گرانقدر به کار گرفت.

گفتنی است رییس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اسلامشهر و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در روزهای 13خرداد در مراسم استقبال از زائران حرم امام(ره)  و همچنین 14خرداد در ایستگاه‌های صلواتی از زائران استقبال کردند.

آدرس کوتاه شده: