ملاقات مردمی اعضای شورای شهر در منطقه شش
دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
ملاقات مردمی اعضای شورای شهر در منطقه شش

ملاقات مردمی اعضای شورای شهر در منطقه شش

برگزاری دیدار مردمی اعضای شورای شهر در منطقه شش
 
نشست  مردمی اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر،مدیر،معاونان و مسئولین شهرداری منطقه شش در مورخه 25/03/94با اهالی  شهرک  امام حسی

برگزاری دیدار مردمی اعضای شورای شهر در منطقه شش

 

نشست  مردمی اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر،مدیر،معاونان و مسئولین شهرداری منطقه شش در مورخه 25/03/94با اهالی  شهرک  امام حسین(ع) در ساختمان اداری شهرداری منطقه شش برگزار گردید.

این نشست با حضورکریم نایبی، عضو شورای اسلامی شهر و مهندس گورابی مدیر منطقه ی شش ومعاونین ومسئولین منطقه منعقد و مورد استقبال پر شور اهالی محترم منطقه واقع گردید.

دراین دیدارکریم نایبی عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهر هدف از برگزاری این نشست را تحقق وعده هایی دانست که درنشستهای قبل اشاره شده بود.(حضورمستمر ورسیدگی به امور جاری ومشکلات شهروندان منطقه ی شش) در ادامه این نشست  مراجعه کنندگان یک به یک مشکلات و مسائل مربوط به خود و منطقه را مطرح نمودند  واز نزدیک با نماینده ی پارلمان شهری خودگفتگو کرده وخواستار بررسی و رفع  مشکلات بیش از پیش خود ومنطقه شدند . در پایان دیدار، کریم نایبی عضو شورای اسلامی شهر در دفتر کار مدیر منطقه حضوریافته ومهندس گورابی گزارشی از روند فعالیتهای منطقه را بیان و پس از استماع به بیان دیدگاهها ی پرداختند .

آدرس کوتاه شده: