مصاحبه رادیویی رادیو ایران با شهردار منطقه یک
سه شنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
مصاحبه رادیویی رادیو ایران با شهردار منطقه یک

مصاحبه رادیویی رادیو ایران با شهردار منطقه یک

به گزارش واحد خبری اداره روابط عمومی
شهرداری منطقه یک ، طبق هماهنگیهای صورت پذیرفته توسط مسئولین رادیو ایران و
شهرداری منطقه یک در جهت مصاحبه با شهردار منطقه یک صورت پذیرفت.
به
گزارش واحد خبری ادا

به گزارش واحد خبری اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، طبق هماهنگیهای صورت پذیرفته توسط مسئولین رادیو ایران و شهرداری منطقه یک در جهت مصاحبه با شهردار منطقه یک صورت پذیرفت.

به گزارش واحد خبری اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک ،شعبانی ذز این مصاحبه به بیان اقدامات صورت گرفته و عملکرد شهردای منطقه یک پرداخته و به سوالات گزارشگر برنامه پاسخ داد. متن مصاحبه در قالب یک فایل تصویری هم آمده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

       متن مصاحبه  جناب آقای مهندس شعبانی شهردار محترم منطقه یک در برنامه رادیویی همسایه سلام

شبکه رادیویی ایران در مورخه یکم تیرماه 94

گزارشگر:  در برنامه امروز در خدمت آقای مهندس شعبانی شهردار محتر م منطقه یک اسلامشهر هستیم.

آقای شعبانی، با سلام ، لطفا از آخرین فعالیتهای عمرانی و خدماتی مجموعه شهرداری توضیحاتی بفرمایید.؟

آقای شعبانی:   با نام و یادخدا و عرض سلام و خسته نباشید به محضر مسئولین محترم رادیو و شنوندگان عزیز و عرض تبریک ایام ماه مبارک رمضان که بهار بندگی است.

خدمتتان باید عرض نمایم که حدود 3 ماه است که در خدمت شهروندان محترم هستیم و در این مدت بحث رفت و روب و جمع آوری زباله و ارتقاء خدمات به موقع به شهروندان محترم و موضوع سد معابر و کنترل و نظارت را در    دستور کار قرار داده ایم ، در بحث عمرانی باید عرض نمایم که از ابتدا تا انتهای خیابان امام موسی کاظم(ع) کاملا مراحل جدولگذاری و روکش آسفالت این خیابان به مرحله اجرا و عملیاتی رسیده و بعد از آن تعویض جداول و اجرای روکش آسفالت خیابان امام محمد باقر (ع) تا انتهای خیابان سپاه در دست اقدام و اجرا میباشد.

گزارشگر:

آقای شعبانی طبق خبرهای واصله ، مردم منطقه در مورد برچسبهای تبلیغاتی که بر روی درب منازل توسط شرکتهای خدماتی نصب میگردد انتقاداتی دارند .بفرمایید جهت بیان این مشکل به کجا مراجعه نمایند؟

آقای شعبانی:

 باید عرض نمایم این کار در بحث طرّاحی شهری و سیمای منظر بسیار عمل نامطلوبی میباشد که زیانهای جبران ناپذیری برای مردم خواهد داشت که در این باره سامانه 137 شهرداری برای طرح و بیان مشکلات شهروندان در خدمت عزیزان میباشد که بعد از بیان مشکل ، مسائل به مجموعه ما ارسال و ماهم سریعا نسبت به رفع مورد اقدام خواهیم نمود .

گزارشگر:به عنوان آخرین سوال وضعیت روشنایی در جاده احمدآباد مستوفی در اسلامشهر به چه صورت است؟

آقای شعبانی: با همکاری تمامی مسئولین محترم شهرستان و همکاریهای صمیمانه جناب آقای مهندس عسگریان مدیر عامل محترم سازمان پارکها و فضای سبز شهر اسلامشهر ، ایجاد فاز نخست تامین روشنایی جاده احمدآباد مستوفی به سمت میدان ولایت در حال اجرا و مراحل نهایی شدن آن با عنایت خداوند در حال کلیدخوردن است.

گزارشگر: بله،بسیار تشکر میکنم از جناب آقای مهندس شعبانی شهردار محترم منطقه یک اسلامشهر و از شما شنوندگان عزیز خداحافظی مینمایم .





آدرس کوتاه شده: