شهردار اسلام‌شهر با حضور در باغ فیروزه ، از این مجموعه بازدید کرد.
شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۴۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
شهردار اسلام‌شهر با حضور در باغ فیروزه ، از این مجموعه بازدید کرد.

شهردار اسلام‌شهر با حضور در باغ فیروزه ، از این مجموعه بازدید کرد.

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌شهر ، علیرضا ناصری پور شهردار اسلام‌شهر با حضور در مجموعه باغ فیروزه ، با مدیر این مجموعه گفتگو و در جریان روند فعالیت این باغ قرار گرفت.

باغ فیروزه ، واقع در فیروز بهرام یکی از معدود باغ های گیاهان دارویی و سنتی است که به صورت نمایشگاهی یه عرضه و معرفی انواع گیاهان می پردازد.

شهردار اسلام‌شهر در خصوص فعالیت این مجموعه گفت : یکی از مشخصه ها و مولفه های توسعه یافتگی در جهان ، توجه به چنین مجموعه هایی است و تمام تلاش ما این خواهد بود تا با حفظ باغ فیروزه از منابع موجود برای کمک به آن بهره ببریم.وی ادامه داد گیاهان دارویی در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردارند و امروزه شاهد هستیم که اقبال جهانی نسبت به گیاهان دارویی از گیاهان شیمیایی بیشتر شده است.ناصری پور تصریح کرد این مجموعه در کنار کاربرد نمایشگاهی و تحقیقاتی خود که می تواند پذیرای دانشجویان و پژوهشگران باشد، فرصت مناسبی برای جذب گردشگر است چرا که از جاذبه های لازم در این زمینه برخوردار می‌باشد.

گفتنی است باغ فیروزه واقع در فیروزبهرام همه روزه پذیرای علاقه مندان است .گزارش تکمیلی را در شماره آتی در هفته نامه توسعه و شهرسازی بخوانید.

آدرس کوتاه شده: