عنایت امام زمان (عج) با توسل و گریه بر سیدالشهدا (ع) میسر می شود
شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
عنایت امام زمان (عج) با توسل و گریه بر سیدالشهدا (ع) میسر می شود

عنایت امام زمان (عج) با توسل و گریه بر سیدالشهدا (ع) میسر می شود

یک روش کلیدی برای تقرب به امام زمان (عجل ا...) ، خواندن زیارت عاشورا، گریه و توسل به جدشان، حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) است ، افرادی بودند که با خواندن زیارت عاشورا و گریه بر امام حسین (علیه

یک روش کلیدی برای تقرب به امام زمان (عجل ا...) ، خواندن زیارت عاشورا، گریه و توسل به جدشان، حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) است ، افرادی بودند که با خواندن زیارت عاشورا و گریه بر امام حسین (علیه السلام) به تشرف حضرت رسیدند و مورد عنایت ایشان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر مرالی، از طلاب حوزه علمیه قم صبح امروز (شنبه 25 مهرماه) در سومین روز عزاداری  سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین که در دارالتلاوه این موسسه  برگزار شد، گفت: یک روش کلیدی برای تقرب به امام زمان (عجل ا...) ، خواندن زیارت عاشورا، گریه و توسل به جدشان، حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) است ، افرادی بودند که با خواندن زیارت عاشورا و گریه بر امام حسین (علیه السلام) به تشرف حضرت رسیدند و مورد عنایت ایشان قرار گرفتند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته «امر به معروف و نهی از منکر» یادآور شد: برای انجام امر به معروف و نهی از منکر نمی توان بدون مطالعه و در نظر گرفتن شرایط، وارد عمل شد، این فریضه از منظر امام خمینی (رحمت ا... علیه)، 17 شرط دارد.

سخنران این مراسم تصریح کرد: متاسفانه با فرهنگ سازی و تلاش بسیار دشمن، منکر بدحجابی و بی حجابی در جامعه رواج پیدا کرده است . در شرایط فعلی در مواجهه با این منکر شاید نتوان امر به معروف و نهی از منکر را به صورت زبانی انجام داد، اما بر اساس روایات و نظر فقها اگر کسی به صورت قلبی نسبت به بد حجابی و بی حجابی ناخشنود باشد برایش امر به معروف و نهی از منکر نوشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه هر فرد، ملت و دولتی با اخلاص به سمت سیدالشهداء (علیه السلام) حرکت کند، ایشان لطف و عنایت خود را نصیبشان می کنند، افزود: متاسفانه در حال حاضر برخی از مسئولین منتظر موقعیتی هستند تا با امریکای جنایت کار و انگلیس خبیث رابطه برقرار کنند.

قابل ذکر است به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین مراسم زیارت عاشورا همراه با سخنرانی، همه روزه تا هشتم ماه محرم ساعت 7:30 در دارالتلاوه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به نشانی: اسلامشهر، جنب بوستان تقوی برگزار می شود.

آدرس کوتاه شده: