عدم شناخت ولی زمان ؛ یکی از موانع ظهور
سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
عدم شناخت ولی زمان ؛ یکی از موانع ظهور

عدم شناخت ولی زمان ؛ یکی از موانع ظهور

یکی از علت هایی که  امام زمان (عجل ا...) ظهور نمی کنند این است که امام شناسی شیعه کامل نشده است.
به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، حجت السلام والمسلمین حسن جعفرزاده استاد حوزه و دان

یکی از علت هایی که  امام زمان (عجل ا...) ظهور نمی کنند این است که امام شناسی شیعه کامل نشده است.
به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، حجت السلام والمسلمین حسن جعفرزاده استاد حوزه و دانشگاه در ششمین شب از شب های عزاداری شهادت امام حسین (علیه السلام) (دوشنبه 27 مهرماه) که در دارالتلاوه این موسسه  برگزار شد، گفت: همان طوری که قرآن کریم به عنوان احسن القصص، زندگی پیامبران و افراد گناهگار را روایت می کند تا انسان درس بگیرد، واقعه عاشورا نیز دارای درس است چرا که نبرد حق و باطل تا قیامت ادامه دارد. پیامبر اکرم (صلوات ا... علیه) فرمودند خداوند و شیطان، ظلالت و گمراهی، حق و باطل همیشه وجود دارد.
حجت السلام والمسلمین جعفرزاده با بیان اینکه  در تصمیماتمان باید خداوند مد نظر قرار گیرد نه ثروت، افزود: عبیدا.. زیاد ملعون به عنوان والی کوفه مقرری هر فرد کوفی را 100 برابر کرد ، همچنین اعلام کرد اگر کسی به قیام حضرت مسلم (علیه السلام) بپیوندد، کشته می شود . در این شرایط عده ای از مردم برای بدست آوردن ثروت و عده ای دیگر از ترس جان خود،  از یاری سیدالشهداء (علیه السلام) و نایب خاص او دست کشیدند این در حالی است که مردم کوفه شیعه بودند و حضرت را دوست داشتند.
 
وی  با اشاره به اینکه عده ای به دلیل غرور ناشی از علمی که داشتند و عده ای به دلیل عدم شناخت ولی زمان خود مردود شدند، خاطر نشان کرد: یکی از علت هایی که  امام زمان (عجل ا...) ظهور نمی کنند این است که  امام شناسی ما کامل نشده است.
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: انسان باید بداند در زندگی تا کجا با ولی خداست؟ آیا زمانی که دنیایش در خطر است باز هم در کنار ولی می ماند؟

گفتنی است مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) از ابتدای ماه محرم تا شب عاشورا با حضور ذاکران و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) هر شب ساعت 19 در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار می شود .


آدرس کوتاه شده: