حذف حجاب بانوان با عناوین مختلف، از اهداف شیطان است
سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
حذف حجاب بانوان با عناوین مختلف،  از اهداف شیطان است

حذف حجاب بانوان با عناوین مختلف، از اهداف شیطان است

یکی از اهداف شیطان این است که حجاب و چادر بانوان جامعه را با عناوینی چون خجالت، کسر شأن،نگاه ها، خنده ها و کنایه های دیگران از بین ببرد که همه این ها وسوسه است.
به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اس

یکی از اهداف شیطان این است که حجاب و چادر بانوان جامعه را با عناوینی چون خجالت، کسر شأن،نگاه ها، خنده ها و کنایه های دیگران از بین ببرد که همه این ها وسوسه است.

به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر مرالی، از طلاب حوزه علمیه قم صبح امروز، سه شنبه 28 مهرماه در ششمین روز عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین که در دارالتلاوه این موسسه  برگزار شد، با بیان اینکه شرکت در مجالس اهل بیت (علیهم السلام) باعث تقرب به خداوند می شود، گفت: لطف خداست که برای سید الشهداء (علیه السلام) گریه می کنیم گاهی ممکن است اشک جاری نشد اما انسان دارای غم درونی و ناراحتی باشد.

وی اضافه کرد:علما و عرفا اشک بر سیدالشهداء (علیه السلام) را به قصد تبرک بر سر و صورت می زدند، اشک بر امام حسین (علیه السلام)  باعث سنگینی اعمال در قیامت می شود.

وی تاکید کرد: روز عاشورا باید سعی کنیم خنده بر لبانمان نیاید چرا که اوج مصیبت اهل بیت (علیهم السلام) در روز عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین مرالی با توصیه به عزاداری کردن با پای برهنه در روز عاشورا برای درک ذره ای از مصیبت اهل بیت امام حسین (علیه السلام) و خود را خاکی و غم آلود نشان دادن، افزود: آیت ا... بروجردی مشکل بینایی چشمانش با مالیدن خاک روی بدن عزاداران حسینی شفاء یافت.

سخنران این مراسم گفت: دشمنان عصر حاضر به عنوان سربازهای شیطان با استفاده از شبکه های ماهواره ای  و اجتماعی قصد سم پاشی و خباثت  در جامعه دارند. شیطان قسم خورده است تا انسان ها را با خود به جهنم ببرد اما انشا ا..  با کمک امام حسین (علیه السلام) این آرزو را به گور می برد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف شیطان این است که حجاب و چادر بانوان جامعه را با عناوینی چون خجالت، کسر شأن ،نگاه ها، خنده ها و کنایه های دیگران از بین ببرد که همه این ها وسوسه است.

قابل ذکر است به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین مراسم زیارت عاشورا  و  سخنرانی، همه روزه تا هشتم ماه محرم ساعت 7:30 در دارالتلاوه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به نشانی : اسلامشهر، جنب بوستان تقوی برگزار می شود .

آدرس کوتاه شده: