عاشقان حسین (ع) چیزی از محبت برای همسر و فرزندانشان کم نمی گذارند
پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
عاشقان حسین (ع) چیزی از محبت برای همسر و فرزندانشان کم نمی گذارند

عاشقان حسین (ع) چیزی از محبت برای همسر و فرزندانشان کم نمی گذارند

باید ببینیم امام حسین (علیه السلام) از ما چه انتظاری دارند،
کسی که در راه حسین (علیه السلام) قرار گرفت چیزی از محبت نسبت به همسر و
فرزندان خود کم نمی گذارد.

به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اس

باید ببینیم امام حسین (علیه السلام) از ما چه انتظاری دارند، کسی که در راه حسین (علیه السلام) قرار گرفت چیزی از محبت نسبت به همسر و فرزندان خود کم نمی گذارد.
به گزارش خبرگزاری دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر مرالی، از طلاب حوزه علمیه قم صبح امروز، پنجشنبه  30 مهرماه در هشتمین روز عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (علیه السلام) که در دارالتلاوه این موسسه  برگزار شد، گفت: افرادی  محرم امسال خود را با خواندن روزانه دعای زیارت عاشورا به محرم سال دیگر وصل می کنند. امام رضا (علیه السلام) فرمودند که اگر می خواهید بدون گناه خدای عزوجل را ملاقات کنید به زیارت امام حسین بروید . برای رفتن به زیارت امام حسین (علیه السلام) هم گفته شده اگر پولی نبود می توان قرض گرفت.

وی با بیان اینکه باید ببینیم امام حسین از ما چه انتظاری دارند ،گفت: کسی که در راه حسین (علیه السلام) قرار گرفت چیزی از محبت نسبت به همسر و فرزندان خود کم نمی گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرالی با بیان اینکه باید شعائر مذهبی و دینی را نشان داد، خاطر نشان کرد: باید در ولادت ها و شهادت های ائمه اطهار (علیهم السلام) با اقداماتی چون نصب پرچم سر در منازل و اقداماتی از این قبیل ارادت خود را نشان دهیم.
آدرس کوتاه شده: