بسیجی باید با بصیرت خود، نگرانی مقام معظم رهبری را برطرف کند
یکشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
بسیجی باید با بصیرت خود، نگرانی مقام معظم رهبری را برطرف کند

بسیجی باید با بصیرت خود، نگرانی مقام معظم رهبری را برطرف کند

مسئول نظارت شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چرا باید بصیرت در برخی از بخش ها به اندازه ای کم باشد که رهبری جامعه نگران نفوذ باشند، افزود: بسیجیان باید به گونه ای به ندای مقام معظم رهب

مسئول نظارت شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چرا باید بصیرت در برخی از بخش ها به اندازه ای کم باشد که رهبری جامعه نگران نفوذ باشند، افزود: بسیجیان باید به گونه ای به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گویند که نگرانی ایشان را برطرف کنند.


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رازینی همدانی ،مسئول نظارت شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در نشست بسیجیان قرآنی شهرستان اسلامشهر که در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد ضمن بازخوانی ویژگی های یک بسیجی افزود:بسیجی فقط آن نیست که در پایگاه بسیج پرونده تشکیل دهد چه بسا کسی که پرونده  هم تشکیل نداده ولی ارزش ها و صفات یک بسیجی را به تمام و کمال دارد.


وی با تاکید بر اینکه برترین صفت یک بسیجی عبادت اوست، عنوان کرد: «بسیجی اگر نماز خود را کمرنگ، غلط و با عجله اقامه کند یک رکن بسیجی بودنش خواهد لنگید.»


سخنران این نشست با اشاره به ویژگی های برجسته شهید حجت الاسلام والمسلمین حسین صفری تبار موسس دارالقرآن شهرداری اسلامشهر افزود: «آن شهید قبل و بالاتر از اینکه عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند یک بسیجی بودند.»


وی تصریح کرد: یک بسیجی در عرصه سیاسی باید دارای بصیرت باشد ؛ او باید دقیقا خط و ربط ها را تشخیص دهد ؛ یک بسیجی بصیرت را باید با آن مشخصاتی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توصیف کردند، دارا باشد.


مسئول نظارت شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینک یک بسیجی باید پیام های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را با بصیرت بگیرد، خاطر نشان کرد: مدتی است که تکیه و تاکید کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بروی نفوذ دشمن است دشمنان به بهانه برجام قصد دارند از پنجره ها و «ویندوز ها» نفوذ کنند.


وی با بیان اینکه چرا باید بصیرت در برخی از بخش ها به اندازه ای کم باشد که رهبری جامعه نگران نفوذ باشند، تاکید کرد: بسیجیان باید به گونه ای به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گویند که نگرانی ایشان را برطرف کنند.


وی با اشاره به اینکه یک بسیجی باید در حوزه اقتصادی قناعت پیشه کند، گفت: اگر بسیجی پر توقع شد و در پی تجمل گرایی بود دیگر عضو بسیج نیست هر چند که در پایگاه بسیج پرونده داشته باشد.


قابل ذکر است نشست بسیجیان قرآنی شهرستان اسلامشهر به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج بعد از ظهر روز دوشنبه دوم آذر ماه با حضور مسئولین شهرستان ، مربیان  و متربیان قرآن کریم در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد

آدرس کوتاه شده: