پشتیبانی خوب شهرداری اسلامشهر از جشن های نیمه شعبان
یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۳
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
پشتیبانی خوب شهرداری اسلامشهر از جشن های نیمه شعبان

پشتیبانی خوب شهرداری اسلامشهر از جشن های نیمه شعبان

پشتیبانی خوب شهرداری اسلامشهر از جشن های نیمه شعبان
   جشن های ولادت باسعادت امام عصر(عج) امسال نیز باشکوه تمام، با همت پایگاه های بسیج وهیئت های مذهبی اقشار مختلف مردم و با مشارکت و پش

پشتیبانی خوب شهرداری اسلامشهر از جشن های نیمه شعبان

   جشن های ولادت باسعادت امام عصر(عج) امسال نیز باشکوه تمام، با همت پایگاه های بسیج وهیئت های مذهبی اقشار مختلف مردم و با مشارکت و پشتیبانی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر،‌ محمدمهدی سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر ضمن اشاره به مطلب فوق، افزود: مردم شریف، مومن و ولایت مدار اسلامشهر همواره در مراسمات مذهبی جلوتر از مسئولین هستند و با نگرش اعتقادی خود حاضرند همه هستی خود را فدای اسلام کنند که این منش را در عرصه های مختلف ثابت کرده اند. وی خاطر نشان کرد: انشاءاله خداوند همواره توفیق خدمتگذاری به اسلام و این مردم عزیز را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم قدردان این مردم باشیم.

  مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با اشاره به جشن های نیمه شعبان گفت: جشن های نیمه شعبان در 30 نقطه مرکزی شهر، با پشتیبانی و حمایت مالی شهرداری و اجرای پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های مذهبی و نهادهای مردمی محلات برگزار شد.

  سلیمی برگزاری نورافشانی را یکی از مهمترین و گسترده ترین برنامه های امسال خواند و افزود: این نورافشانی ها برای اولین بار توسط شهرداری اسلامشهر در ورزشگاه امام خمینی(ره)، میدان باغ نرده، میدان باغ فیض، میدان مهدیه، میدان قائمیه، پارک نواب، میدان امام خمینی(ره) واوان، میدان مبعث سرنوری روبروی خیابان مدنی، چهارراه گلها(شهرک شیرودی)، شهرک امام حسین(ع)، پارک تقوی و شهرک جانبازان اجرا شد.

  این مقام مسئول شهرداری اسلامشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک هایی که به برپاکنندگان این جشن ها ارائه داده بودیم، قبل از اجرای برنامه ها با حضور در تک تک مراسمات، نواقص موجود را نیز با کمک دوستان برطرف می کردیم. وی افزود: در هنگام برگزاری جشن ها نیز همراه با اعضای محترم شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری در تمامی جشن ها حضور پیدا کردیم و ضمن عرض خسته نباشید و خداوقت به زحمتکشان این مراسمات، هدایایی نیز خدمت مردم شریف اسلامشهر تقدیم گردید.

  سلیمی با اشاره به اینکه حجم درخواست های مردمی به شهرداری بسیار زیاد بود، افزود: بضاعت شهرداری در مقایسه با این درخواست ها بسیار ناچیز بود و تلاش کردیم درحدتوان خود به تمامی این جشن ها کمک کرده باشیم.

  مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر همچنین به پیاده روی خانوادگی در روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور گسترده مردم شریف اسلامشهر در ساعت 30/7 صبح روز ولادت امام قائم(عج) آغاز شد که حضور مردم در یک روز تعطیل بسیار چشمگیر بود. وی افزود: در این همایش،‌ مردم بعد از پیاده روی از سرنوری، در ورزشگاه امام خمینی(ره) حضور یافتند و ضمن استفاده از برنامه های شاد و مفرح، جوایزی نیز تقدیم آنها شد.

  سلیمی در پایان ضمن اشاره به اینکه امسال مردم رضایتمندی بیشتری از شهرداری داشتند، از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و تمامی مسئولینی که این سازمان را برای برگزاری هرچه بهتر این جشن ها یاری کرده اند تشکر کرد.

آدرس کوتاه شده: