با تشکیل 4 تیم شهری مشکلات و نارساییهای مردم مرتفع می‌شود
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۳۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
با تشکیل 4 تیم شهری مشکلات و نارساییهای مردم مرتفع می‌شود

با تشکیل 4 تیم شهری مشکلات و نارساییهای مردم مرتفع می‌شود

روزنامه رسالت : شهردار اسلامشهر گفت: با تشکیل 4 کارگروه در شهرداری اسلامشهر مسائل و مشکلات شهری در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع خواهد شد. علیرضا علی میرزایی طی نشست صمیمی با تعدادی از خبرنگاران ب

روزنامه رسالت : شهردار اسلامشهر گفت: با تشکیل 4 کارگروه در شهرداری اسلامشهر مسائل و مشکلات شهری در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع خواهد شد. علیرضا علی میرزایی طی نشست صمیمی با تعدادی از خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: از مهمترین اقدام بعد از ورود بنده به شهرداری در کمتر از یک ماه تشکیل 4 کارگروه شهری با حضور مدیران مناطق شهرداری جهت رسیدگی و حل مسائل و مشکلات شهروندان بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران و کارشناسان خبره در کارگروه‌های فوق شرکت دارند و مقرر شده است مسائل و مشکلات هر منطقه در این کارگروه‌ها مطرح و در حداقل زمان تعیین شده مورد رسیدگی قرار گیرد.
اولین شهردار بومی اسلامشهر معتقد است مدیری که نتواند در این کارگروه شرکت کند و یا نتواند مشکل مردم را حل کند در شهرداری اسلامشهر جایی ندارد.

علی میرزایی توجه به امور فرهنگی ، اجتماعی ،رفاهی و تفریحی با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود شهری را از دیگر اولویت های کاری شهرداری اعلام کرد.

آدرس کوتاه شده: