تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در ماه مبارک رمضان
شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۳
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در ماه مبارک رمضان

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در ماه مبارک رمضان

  جلسه تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
  در این جلسه که روز سه شنبه 27 تیرماه برگزار شد،‌ مهندس سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ش

  جلسه تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

  در این جلسه که روز سه شنبه 27 تیرماه برگزار شد،‌ مهندس سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام این که برنامه های این سازمان از گستردگی زیادی برخوردار است،‌ گفت: انعکاس اقدامات و برنامه های سازمان باید بهتر از گذشته باشد.

  سلیمی گفت: باید با کمک تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در شهرستان، برنامه های آینده بهتر برگزار شود چرا که سازمان فرهنگی ورزشی به تنهایی قادر به پوشش خلاء های فرهنگی نیست.

  مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و  به تشریح این برنامه ها پرداخت.

  سلیمی برنامه هایی مانند ایستگاه‌های پذیرایی از روزه داران در چند نقطه از شهر،‌ ختم قرآن با استفاده از تلفن،‌ چهل خانه چهل همسایه، جشنواره اذان برای نوجوانان و جوانان، جشنواره غذاهای سنتی افطاری، نمایشگاه تجسمی آیات نور، محافل انس با قرآن، مراسمات شب قدر و توزیع محصولات فرهنگی را از مهترین برنامه های این سازمان خواند و افزود: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

  مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر برگزاری جشن های مختلف را از دیگر برنامه های این سازمان در طول شب های ماه مبارک رمضان خواند و گفت: این جشن ها در قالب های مختلف تفریحی و ورزشی با حضور پرشور شهروندان اسلامشهری برگزار خواهد شد.

  سلیمی به جشنواره فرهنگی  ورزشی پرسنل شهرداری اشاره کرد و گفت: این جشنواره برای خانواده های پرسنل شهرداری تدارک دیده شده است و به طور متمرکز در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

  وی افزود: جشنواره پرسنل شامل ایستگاه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی برای سنین مختلف طراحی شده است که از آن جمله می توان به بازی‌های خردسالان شامل ماشین‌های برقی، سرسره بادی، ورزش‌های توپی، ایستگاه‌های بزرگسالان مانند سوارکاری، کالسکه، تیراندازی و جنگ شادی، قرعه کشی جوایز نفیس و ایستگاه‌های فرهنگی شامل پاسخ به سوالات شرعی، حفظ قرآن، نقاشی کودکان و... است.

 

آدرس کوتاه شده: