برگزاری اولین جشنواره فرهنگی تفریحی پرسنل شهرداری اسلامشهر
دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی تفریحی پرسنل شهرداری اسلامشهر

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی تفریحی پرسنل شهرداری اسلامشهر

  اولین جشنواره فرهنگی تفریحی پرسنل شهرداری اسلامشهر ساعت 30/21 روز پنج شنبه 12 مردادماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.
  به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، این جش

  اولین جشنواره فرهنگی تفریحی پرسنل شهرداری اسلامشهر ساعت 30/21 روز پنج شنبه 12 مردادماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

  به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، این جشن جهت تشکر از زحمات پرسنل خدوم شهرداری اسلامشهر تدارک دیده شده بود، با استقبال پرشور کارکنان، کارگران و مدیران شهرداری روبرو شد.

خانواده ها پس از ورود به ورزشگاه بن های خود را دریافت می کردند و از پذیرایی و وسایل و امکانات تفریحی گوناگون شامل سوارکاری، تیراندازی، راپل، پینت بال برای بزرگترها و سرسره بادی، قطاربرقی، استخر توپ برای کودکان، استفاده می کردند.

  همچنین خانواده های بسیاری که کودک به همراه داشتند از غرفه های گریم و نقاشی کودکان استقبال کردند و غرفه اسب سواری نیز با اذدهام بسیاری خانواده پرسنل روبرو شد.

   صف طولانی قطار برقی، استخر توپ و سرسره بادی نشان می داد عطش بازی، کودکان را سیراب نمی کرد و کودکان باانرژی و نشاط بسیاری در این مجموعه به تفریح می پرداختند.

  بسیاری از جوانان با استقبال خود از راپل، نمایش زیبایی را برای بینندگان خلق کردند. همچنین بسیاری از خانواده ها برای رقابت با یکدیگر در غرفه دارت شرکت می کردند.

  غرفه تیراندازی نیز با استقبال زیادی روبرو شد و دست اندرکاران هیئت تیراندازی که در سالن مستقر بودند،‌ از خانواده های پرسنل استقبال می کردند و با در اختیار قرار دادن کلت های بادی به خانواده ها، لحظات شاد و مهیجی را برای آن ها ترتیب می دادند.

  امین اسدی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، یاسین جعفرزاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر و غلامرضا فیضی سرپرست اداره حراست به همراه مهدی کرمی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی و بهروز جعفری سرپرست اداره روابط عمومی و محمودوند سرپرست شهرداری منطقه پنج اسلامشهر از این برنامه دیدن کردند و از استقبال پرسنل شهرداری و احساس رضایت خانواده های آنها، ابراز خرسندی کردند.

  فیضی در حاشیه این مراسم از دست اندرکاران این مراسم تقدیر کرد و خواستار برگزاری چنین جشن هایی برای خانواده های پرسنل شهردار شد.

  در ادامه برنامه هایی به صورت جنگ شادی شامل حرکات ژانگولر و تقلید صدا برگزار شد و با حضور تمامی مسئولین حاضر، 8 سفر مشهد مقدس، 4 دستگاه دوچرخه و 5 تخته پتو با انجام قرعه کشی به پرسنل شهرداری اهدا شد.

  سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام این نکته که این برنامه برای اولین بار برای پرسنل شهرداری یرگزار شده است،‌ از برگزاری چنین مراسماتی در طول سال خبر داد.

  این مراسم با نورافشانی زیبا به پایان رسید.

آدرس کوتاه شده: