برخی از مصوبات دهمین جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری
سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
برخی از مصوبات دهمین جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری

برخی از مصوبات دهمین جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری

1-مقرر گردید افرادی که در اجرای طرح جهادی و رفع نواقص موجود در پارک شقایق اقدام کرده‌اند توسط شهردار منطقه سه اعلام تا مورد تشویق قرار گیرند.
 2-مقرر گردید معاونت محترم شهرسازی با همکاری شهر

1-مقرر گردید افرادی که در اجرای طرح جهادی و رفع نواقص موجود در پارک شقایق اقدام کرده‌اند توسط شهردار منطقه سه اعلام تا مورد تشویق قرار گیرند.

 2-مقرر گردید معاونت محترم شهرسازی با همکاری شهرداران مناطق و اداره بازرسی پیرامون اتخاذ تمهیدات لازم درخصوص نحوه صدور پروانه و تسریع در صدور پایانکار را معمول و نتیجه را اعلام نمایند.

3-مقرر گردید املاکی که در طرحهای تعریض تملک گردیده و اسناد آن به نام شهرداری شده توسط کمیسیون تعریض اعلام و شهرداران مناطق ظرف مدت ده روز نسبت به تخریب آنها اقدام لازم معمول و نتیجه اقدامات را مکتوب اعلام نمایند.

4-مقرر گردید تا آخر هفته جاری نسبت به تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تعریض بلوار نواب صفوی توسط معاونت شهرسازی و معماری و شهرداری منطقه دو و مدیرعامل حمل ونقل و ترافیک و مدیریت حقوقی اقدام لازم معمول و نتیجه را گزارش نمایند.

 5-مقرر گردید سازمان پارکها درخصوص خشک شدن درختان بلوار خلیج فارس گزارش تهیه تا مورد بررسی قرار گرفته و جریمه اعمال و اعلام گردد.

 6-مقرر گردید پیرامون نحوه خدمات‌رسانی توسط سازمانهای خدمات‌رسان از جمله تاکسیرانی و اتوبوسرانی به نهادها و سازمانهای مردمی که درخواست دارند بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

7-مقرر گردید ظرف مدت یک هفته شهرداری منطقه دو ملک واقع در خیابان منتظری را تخریب نموده و نتیجه را گزارش نماید.

 8-مقرر گردید شهرداران محترم مناطق هر 15 روز حداقل یک جلسه ملاقات مردمی را در سطح منطقه  برنامه‌ریزی و اجرا نمایند.

۹-مقررگردید پیرامون مانور ستاد حوادث غیرمترقبه و بحران در پارک جامع توسط شهرداری منطقه سه که در هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد پیگیری و  اقدام لازم معمول گردد.

 ۱۰-مقرر گردید مدیرعامل سازمان آتش نشانی و شهرداران مناطق درخصوص آمادگی لازم به منظور اجرای مانور بحران اقدام لازم معمول نمایند.

 ۱۱-مقرر گردید پیرامون اجرای طرح جهادی در میدان باغ فیض توسط حوزه معاونت خدمات شهری اقدام لازم معمول و اداره روابط عمومی هم اطلاع‌رسانی اقدام نماید.

 ۱۲-مقررگردید پیرامون روشنایی و نظافت میدان نماز توسط حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان پارکها اقدام لازم معمول گردد.

 ۱۳-مقرر گردید ورودی سازمان دارالسلام از کمربندی تا درب ورودی از نظر روشنایی توسط سازمان پیگیری و اقدام لازم معمول گردد.

 ۱۴- مقرر گردید واحد امانی مناطق از نظر تجهیزات مورد نیاز توسط شهرداران مناطق بررسی و اقلام مورد لزوم خریداری گردد.

آدرس کوتاه شده: