رفع بسیاری از مشکلات شهرستان با استفاده از توان علمی دانشگاه آزاد اسلامشهر
شنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
رفع بسیاری از مشکلات شهرستان با استفاده از توان علمی دانشگاه آزاد اسلامشهر

رفع بسیاری از مشکلات شهرستان با استفاده از توان علمی دانشگاه آزاد اسلامشهر

    مهندس علی میرزایی گفت: با بهره گیری از توان علمی دانشگاه آزاد اسلامشهر می توان از اتلاف وقت و هزینه های اضافی در شهرداری جلوگیری و معضلات و مشکلات موجود در شهرستان را از طریق پژوهش

    مهندس علی میرزایی گفت: با بهره گیری از توان علمی دانشگاه آزاد اسلامشهر می توان از اتلاف وقت و هزینه های اضافی در شهرداری جلوگیری و معضلات و مشکلات موجود در شهرستان را از طریق پژوهش و تحقیق رفع کرد.   

  به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، مهندس علیرضا علی میرزایی شهردار اسلامشهر که برای ارتقای همکاری های علمی و پژوهشی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، با رئیس این دانشگاه گفتگو می کرد، گفت: فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامشهر به عنوان قطب قوی علمی در اسلامشهر،‌ می تواند راهگشای بسیار از مشکلات شهرستان باشد.

  شهردار اسلامشهر با تأکید بر اینکه فعالیت های علمی و تخصصی لازمه دستابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است،‌ گفت: تعامل مطلوب شهرداری و دانشگاه آزاد باعث حرکت رو به جلوی شهرداری و انجام اقدامات ماندگار خواهد شد.

  دکتر شفائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این نشست با تشکر از حضور شهردار اسلامشهر در این دانشگاه، گفت: ارتباط تنگاتنگ دانشگاه با جوامع شهری و مسئولیت دانشگاه در حل معضلات و مشکلات شهری کاملاً ملموس و مشهود بوده و امری اجتناب ناپذیر است و دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر نیز با درک این مهم و برخورداری از حدود 100 نفر از دانشیاران و اساتید متخصص کشور، آماده هرگونه همکاری با شهرداری اسلامشهر در حل مشکلات و ارائه مشاوره بهینه سازی خواهد بود.

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با اعلام آمادگی جهت ارائه مشاوره های علمی و پژوهشی در پروژه های شهری، افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی، این دانشگاه همکاری های علمی و پژوهشی خود را با بخش صنعت افزایش داده است.

  شفائی همچنین از احداث و راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در سایت 50 هکتاری این واحد خبر داد و گفت: هدف از احداث این مجموعه، انجام پروژه های علمی و تحقیقاتی در زمینه گیاه پزشکی و تولید گیاهان دارویی است و امیدواریم با راه اندازی این مرکز، دانشگاه بتواند توان علمی و تخصصی خود را برای کمک به شهرستان به کار ببندد.

  لازم به توضیح است در این نشست سیدمحسن موسوی معاون معماری و شهرسازی، مؤمنی مدیرعامل سازمان عمران،‌ قاسمی رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک، عبادی مدیر برنامه ریزی و توسعه شهرداری و رابط بین شهرداری و دانشگاه و همچنین جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه آزاد حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: