برگزاری مانور کار در ارتفاع
دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
برگزاری مانور کار در ارتفاع

برگزاری مانور کار در ارتفاع

   یوسف افسری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر گفت: به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش نشان و در راستای بالا بردن آمادگی نیروهای آتش نشانی،  مانور کار در ارتفاع را برگزار م

   یوسف افسری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر گفت: به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش نشان و در راستای بالا بردن آمادگی نیروهای آتش نشانی،  مانور کار در ارتفاع را برگزار می کنیم

   به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، افسری هدف از برگزاری مانور را آمادگی بیشتر پرسنل دانست و افزود: تا کنون مانورهای اطفاء حریق و عملیات نجات در جاده ها برگزار و با توجه به گسترش شهرها و آپارتمان نشینی شهروندان و احداث ساختمان های بلند مرتبه در اسلامشهر- آموزش کار در ارتفاع ضروری شده است.

  تعداد ایستگاه های آتش نشانی را در اسلامشهر نا کافی دانست و خاطرنشان کرده در حال حاضر 5 ایستگاه داریم که با تکمیل ایستگاه قائمیه و شهرک امام حسین (ع)، تا حدودی برخی کاستی ها را جبران خواهد کرد.

   مدیر عامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر، بیشترین حادثه را در این شهر،حریق و تصادفات جاده بر شمرد و افزود. در سال گذشته بیشترین آمار کشته مربوط به تصادفات جاده بوده است.

   وی از آمادگی سازمان آتش نشانی برای آموزش شهروندان خبر داد و اظهار داشت: در صورت تمایل آموزش و پرورش ما آمادگی داریم تا در مدارس برای دانش آموزان و یا حتی خانواده ها آموزش های ویژه برگزار نمائیم .

آدرس کوتاه شده: