کاهش تخلفات ساختمانی در دو ماه گذشته
شنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
کاهش تخلفات ساختمانی در دو ماه گذشته

کاهش تخلفات ساختمانی در دو ماه گذشته

  حقیقی گفت: در دو ماه گذشته کاهش چشمگیری در ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق ششگانه صورت گرفته است و مردم،‌ پیمانکاران و ساخت و سازکنندگان همکاری خوبی با این مدیریت داشته اند.   

  حقیقی گفت: در دو ماه گذشته کاهش چشمگیری در ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق ششگانه صورت گرفته است و مردم،‌ پیمانکاران و ساخت و سازکنندگان همکاری خوبی با این مدیریت داشته اند.   

  به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، هادی حقیقی مدیر کنترل و نظارت شهرداری اسلامشهر با اعلام مطلب فوق، افزود: اشرافیت این مدیریت بر مناطق ششگانه با استفاده از اخبار مردم شریف اسلامشهر در کاهش جرایم مربوطه و تخلفات مذکور نقش چشمگیری داشته است.

  حقیقی خاطر نشان کرد: در دو ماه گذشته، همایش نیروهای این مدیریت با شهردار و جلسات توجیهی پرسنل در خصوص آشنایی با قوانین و مقررات برای بهبود خدمات رسانی به مردم برگزار شده است. وی گفت: همچنین پالایش نیروها نیز صورت گرفت تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

  مدیر کنترل و نظارت شهرداری اسلامشهر در خصوص ایجاد تعامل با ارگان های دیگر گفت: جلساتی با دادستان و معاون ایشان در جهت بهبود روابط شهرداری و دستگاه قضایی و ایجاد وحدت رویه در پیگیری پرونده های قضایی، 2 جلسه با فرماندهی و جانشین نیروی انتظامی غرب استان تهران و 3 جلسه با فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر با آنها صورت گرفته است.

  حقیقی ادامه داد: پیگیری های لازم جهت اختصاص یک شعبه ویژه در دادگاه اسلامشهر برای شهرداری جهت طرح دعوی شهرداری علیه متخلفین یا بالعکس انجام شد و شعبه 6 دادیاری به این امر اختصاص یافت. وی افزود: در جلساتی که با دادیار شعبه 6 انجام شد، دستورات لازم برای یکپارچه سازی سیر مراحل قضایی پرونده ها اخذ شد.

 حقیقی با اعلام این مطلب که یک وکیل برای دفاع از پرونده های شهرداری در دادگاه مشغول به کار شده است،‌ گفت: دفتر ویژه ای نیز جهت پیگیری مطالبات قضایی مناطق ششگانه و واحد ویژه ای نیز جهت تشکیل و پیگیری دستورات قضایی و انتظامی در مدیریت کنترل و نظارت ایجاد شده است. وی افزود: در راستای شفاف سازی و ایجاد اعتماد بیشتر نیز جوابیه های لازم در خصوص دستورات اخذ شده از مقام محترم قضایی توسط این مدیریت تنظیم شده است.

  این مقام مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این مدیریت در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر بسیار جدی بوده و با بدون گزینشی عمل کردن به موضوع، تاکنون توانسته است اعتماد خوبی در بین مردم شریف و حتی متخلفین ایجاد کند. وی افزود: در این خصوص، برخورد ویژه ای با دلالان ساخت و ساز کننده غیرمجاز صورت گرفته است که در این خصوص برای 5 نفر از آْنها دستور جلب، برای 2 نفر بازداشت و برای 1 نفر از آن ها حکم زندان صادر شده است.

  حقیقی ادامه داد: جهت انجام بهتر مأموریت ها، تعداد 11 عدد دوربین عکاسی با قابلیت فیلمبرداری جهت نواحی تحت امر خریداری شده است و کلیه مأموریت ها مستندسازی می شود که در نوع خود بی‌نظیر است. وی افزود: دستور خرید 10 دستگاه خودرو پیکاپ نیز از شهردار اسلامشهر اخذ شده است.

مدیر کنترل و نظارت شهرداری اسلامشهر در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرک میان آباد خاطر نشان کرد: جمع آوری مانع های ورودی شهرک امام حسین(ع) یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این شهرک است که در جهت تکریم حقوق مردم شریف آن شهرک و در عوض افزایش اشرافیت تیم های نظارتی بر منطقه صورت گرفته است. وی افزود: اقدام مهم دیگر در این منطقه، بازگشایی مصالح فروشان شهرک امام حسین(ع) بود که مدت 5 ماه از فعالیت ساقط شده بودند. 

آدرس کوتاه شده: