دیدار شهردار اسلامشهر با پرسنل منطقه یک
جمعه, ۰۵ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۳۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
دیدار شهردار اسلامشهر با پرسنل منطقه یک

دیدار شهردار اسلامشهر با پرسنل منطقه یک

دیدار شهردار اسلامشهر باپرسنل منطقه یک

این دیدار که در روز یک شنبه 30/7/91 ساعت 14:30 در نماز خانه شهرداری  منطقه یک برگزار گردید. ابتدا با قرائت قرآن مجید وخیر مقدم به شهردارمحتر

دیدار شهردار اسلامشهر باپرسنل منطقه یک

این دیدار که در روز یک شنبه 30/7/91 ساعت 14:30 در نماز خانه شهرداری  منطقه یک برگزار گردید. ابتدا با قرائت قرآن مجید وخیر مقدم به شهردارمحترم اسلامشهرآغاز گردید سپس با ذکر صلوات آقای علی میرزائی  شهردار محترم بیانات خود را ایراد نمودند که اهم آن به شرح ذیل می باشد.

-تمام اجزاء یک سازمان و اداره مهم هستندچنانچه یکی از اعضاء و عضو ضعیف باشدکل سازمان واداره آسیب می بیند و لذا باید سعی کنیم همگرائی و همدلی رادر سازمان تقویت کنیم.

- انسانهای سالم و شریف زیادی در شهرداری هستندکه جانانه خدمت می کنند ولی شهرداری در معرض خطا وآزمون قراردارد .چنانچه افرادبی لیاقت و مریض در مجموعه باشد باید شناسایی واصلاح ودرمان گردد.

درادامه شهردار ضمن دعوت همکاران به حضور موثر در محل کار ، توجه به اهداف و وظایف سازمانی ، تکریم ارباب رجوعان وانجام امور شهروندان در اسرع وقت وداشتن تعهد وتعصب سازمانی را مورد تاکید قرار دادند.

- سپس ایشان وضعیت جاری شهرداری ، برنامه های در دست اجرا واهداف آتی شهرداری را تبیین وخواستار مشارکت وهمکاری همه پرسنل در تحقق آنها شدند.

- شهردار ضمن تاکید بر توجه به مسائل رفاهی پرسنل ،اهمیت دادن به بهداشت کارگران زحمت کش وخدوم خدمات شهری ،نظافت و لباس آنها را خواستار شدند.

ودر پایان با ذکر صلوات بر محمد وآل محمد (صلی الله وعلیه وآله) جلسه به اتمام رسید.

 

روابط عمومی منطقه یک

آدرس کوتاه شده: