برگزاری اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا و فضا
دوشنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۳۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • کاربران
چچ
برگزاری اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا و فضا

برگزاری اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا و فضا

    سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با استفاده از دانش جوانان نخبه شهرستان اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا و فضا ( پرتاب موشک آبی ) نموده است. این مسابقات که در

    سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با استفاده از دانش جوانان نخبه شهرستان اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا و فضا ( پرتاب موشک آبی ) نموده است. این مسابقات که در راستای نخبه پروری و کشف  استعداد های نهفته جوانان اسلامشهری پایه ریزی شده است. با همکاری اداره آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان دوره های راهنمایی و دبیرستان برنامه ریزی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر با بیان این مطالب اظهار داشت : علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا تاریخ 24 آبان ماه فرصت دارند تا از طریق معاونت آموزشی مدارس خود اقدام به  ثبت نام نمایند  . وی همچنین اعلام کرد علاقمندان در صورت داشتن هرگونه ابهام میتوانند با شماره 56361116( دبیرخانه مسابقات ) تماس حاصل نمایند.

سلیمی مدیر عامل سازمان فرهنکی ورزشی محورهای این مسابقه را پرتاب موشک آبی عمود پرواز به همراه چتر فرود و زدن سیبل مسابقات با موشک(اختیاری)عنوان کرد و افزود:آموزش کامل نحوه ی ساخت و پرتاب موشک توسط تیم برگزاری مسابقات داده خواهد شد.

وی همایش توجیهی این دوره از مسابقات را 26 آبان اعلام کرد و گفت:آخرین مهلت ثبت نام تا 24 آبان می باشد و در ضمن به تیم برتر مبلغ 200 هزار تومان هدیه تعلق خواهد گرفت.

آدرس کوتاه شده: