پیام استاندار تهران به مناسبت هفته بسیج
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام استاندار تهران به مناسبت هفته بسیج

پیام استاندار تهران به مناسبت هفته بسیج

   بسیج وبسیجی هر دو کلمات مقدس وپر معنایی هستند که فقط در قاموس انقلاب ودفاع از جمهوریت واسلامیت نظام می توان آنها را تفسیر وتعبیر کرد.بسیج به گفته معمار کبیر انقلاب اسلامی شجره طیبه است هم

   بسیج وبسیجی هر دو کلمات مقدس وپر معنایی هستند که فقط در قاموس انقلاب ودفاع از جمهوریت واسلامیت نظام می توان آنها را تفسیر وتعبیر کرد.بسیج به گفته معمار کبیر انقلاب اسلامی شجره طیبه است همان شجره ای که هرجا خطری بنیانهای این انقلاب نو پا را تهدید می کرد بلافاصله پای به میدان جهاد ومبازره می گذاشت وبدون هیچ چشم داشتی فقط به انجام وظیفه می اندیشید.

گاه این صحنه دفاع مقدس وجهه مسلحانه بود وگاه عرصه اقتصادی وخودکفایی وگاه حفاظت از نوامیس وحریم امنیت مردم وامر به معروف ونهی ازمنکر

امروز نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این شجره طیبه افزوده می شود .

امروز که دولت خدمتگزار در عرصه خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی کند این بسیج است که در همه میادین به کمک دولت آمده ودر سال حمایت از سرمایه وکار ایرانی عزم را جزم کرده تا این اشعار پر آوازه را به اجرا برساند.

امروزه که غزه زیر چکمه های ارتش خوانخوار رژیم صهیونستی دست وپامی زند این تفکر بسیجی است که مجاهدان فلسطینی را به حرکت در آوزده ودشمن صهیونستی را به دل پناهگاهها فراری داده است .

امروز این تفکر بسیجی است که جوانان  شیعی را در لبنان در برابر دشمن تابن دندان مسلح صهیونیستی در جنگ 23 روزه به پیروزی رسانده است .

امروز این تفکر بسیجی است که مسلمانان آزادیخواه بحرین را علیه جور وستم هیئت حاکم به  حرکت وتکاپو واحقاق حق واداشته است .

اینجانب با نهایت احترام وحضوع فرارسیدن هفته بسیج وهمزمانی آن ایام شور وشعور حسینی را به فال نیک گرفته موافقیتهای نظام مهندسی جمهوری اسلامی را بالاخص در ام القرای جهان اسلام تهران عزیز زهین تلاش وزحمات مخلصانه شما دانسته وتبه تاسی از امام شهیدان ومقتدای بسیجیان بر نازوان توانمند شمام بوسه می زنم ومراتب تقدیر وتکشر خویش را تقدیم حضورتان می نمایم .

آدرس کوتاه شده: