انتخاب طرحی متناسب با شان اسلامشهر
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
انتخاب طرحی متناسب با شان اسلامشهر

انتخاب طرحی متناسب با شان اسلامشهر

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

شهردار اسلامشهرتاکید کرد:

انتخاب طرحی متناسب با شان اسلامشهر

مهندس علیرضا علی میرزایی با حضور در جلسه بررسی انتخاب طرح برتر المان شهری گفت: باید طرحی را انتخاب کنید که گذشته از اینکه شان اسلامشهر را حفظ می کند با نام میدان قائم (عج) هماهنگ باشد.

شهردار اسلامشهر، دخالت هرگونه نظر غیرکارشناسی در انتخاب طرح برتر را مردود دانست و افزود: بدون توجه به نظرات غیر کارشناسی، با دقت و دید فنی و هنری طرح برتر را انتخاب نمایید تا اثری ماندگار در این میدان که یکی از ورودی های مهم شهر ما است، برجای بماند.

علی میرزایی، اظهار داشت: اگر بعد از کارشناسی و بررسی لازم، هییت داوری به این نتیجه رسید که هیچ کدام از طرح های ارسالی شرایط کافی برای اجرا در این میدان را ندارند، ما نیز این موضوع را می پذیریم و به برگزاری دوباره این مسابقه و دریافت طرح های جدید می پردازیم.

گفتنی است، پس از درج آگهی مسابقه طراحی المان شهری توسط شهرداری اسلامشهر بیش از 20 طرح به دبیرخانه مرکزی این مسابقه ارسال و استقبال از این مسابقه باعث شد تا مهلت دریافت آثار تمدید گردد.

شایان ذکر است این آثار در حال بررسی کارشناسی توسط اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه فنی و عمرانی می باشد ونتایج آن به زودی اعلام می گردد.

 

آدرس کوتاه شده: