آمریکا گروه القاعده را مجهز می کند
شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آمریکا گروه القاعده را مجهز می کند

آمریکا گروه القاعده را مجهز می کند

آیت اله نوروزی:
آمریکا گروه القاعده را مجهز می کند
امام جمعه اسلامشهر گفت: آمریکا به بهانه مبارزه با گروه القاعده به افغانستان و عراق حمله کرد ولی امروزه با تجهیز القاعده در سوریه به حمایت ا

آیت اله نوروزی:

آمریکا گروه القاعده را مجهز می کند

امام جمعه اسلامشهر گفت: آمریکا به بهانه مبارزه با گروه القاعده به افغانستان و عراق حمله کرد ولی امروزه با تجهیز القاعده در سوریه به حمایت از آنان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ما، آیت اله محمد نوروزی در خطبه های این هفته نماز جمعه اسلامشهر، استکبار جهانی را دلیل جنگ 22ماهه در سوریه دانست و افزود: چون ملت سوریه در صف اول مقاومت قرار دارد مورد کینه ی دشمنان اسلام قرار گرفته است به طوریکه گروه القاعده با حمایت آمریکا مردم بی گناه سوریه را به شهادت می رسانند و سازمان ملل هم در برابر این جنایات جنگی سکوت اختیار کرده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر، فردا را روز اول ماه صفر برشمرد و اظهار داشت: از فضایل این روز خواندن نماز اول ماه است و به روایات معتبری همچون مرحوم شیخ بهایی و ابوریحان بیرونی در اولین روز ماه صفر سرهای بریده شهدای کربلا وارد شام می شود.

وی با اشاره به شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح(ره) در 27 آذر و روز وحدت بیان داشت: مفتح در راه پیوند دانشگاه و حوزه تلاش بسیار کرد و به فرمان امام (ره) عمل کرد که فرمودند: دعوت اسلام، پیوند همه قشرها به خصوص دانشگاه و حوزه است و تا این دو قشر با هم پیوند داشته باشند استقلال کشور حفظ می شود.

نوروزی در خصوص لقب امام سجاد(ع) به ابن الخیرتین گفت: نجابت عرب و عجم در امام چهارم مسلمانان جمع شده است چرا که پدر او ابا عبدالله مظهر نجابت عرب و مادرش شهربانو دختر یزدگرد نماد شرافت عجم می باشند خطبه های امام در شام و کوفه و روشنگری های حضرت زینب باعث شد تا حادثه کربلا هیچ وقت فراموش نشود.

وی از دیگر خصایل حضرت سجاد(ع) را گریه و سجده زیاد عنوان کرد و گفت: رییس البکایین دیگر لقب این امام عزیز است که یعنی رییس و سرور زیاد گریه کنندکان عالم هستی. ایشان 35 سال پس از واقعه کربلا زنده بود و همیشه به یاد سروهای نینوا گریه می کرد.

وی صحیفه سجادیه را زبور آل محمد(ص) دانست و خاطر نشان کرد: کتاب زبور حضرت داوود فقط شامل دعا است در صورتی که در صحیفه سجادیه علاوه بر دعا و نیایش، اصول دین، احکام و اخلاقیات هم بیان شده است.

آدرس کوتاه شده: