فرهنگسرای جوان آموزش رایگانِ بهداشت روان و تنظیم خانواده تحت عنوان "پیشگیری از هپاتیت و ایدز و پرهیز از رفتارهای پرخطر" برگزار کرد.
چهارشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۳۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فرهنگسرای جوان آموزش رایگانِ بهداشت روان و تنظیم خانواده تحت عنوان "پیشگیری از هپاتیت و ایدز و پرهیز از رفتارهای پرخطر"  برگزار کرد.

فرهنگسرای جوان آموزش رایگانِ بهداشت روان و تنظیم خانواده تحت عنوان "پیشگیری از هپاتیت و ایدز و پرهیز از رفتارهای پرخطر" برگزار کرد.

فرهنگسرای جوان در راستای ارائه خدمات فرهنگی - آموزشی با هدف مشاوره ، آموزش ، اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی ، حمایت ، مراقبت و درمان برای پیشگیری از برخی بیماریهای شایع و مبتلا به جامعه اقدام به برگزاری ششم

فرهنگسرای جوان در راستای ارائه خدمات فرهنگی - آموزشی با هدف مشاوره ، آموزش ، اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی ، حمایت ، مراقبت و درمان برای پیشگیری از برخی بیماریهای شایع و مبتلا به جامعه اقدام به برگزاری ششمین دوره ازسلسله برنامه های آموزش رایگانِ بهداشت روان و تنظیم خانواده تحت عنوان "پیشگیری از هپاتیت و ایدز و پرهیز از رفتارهای پرخطر" را با همکاری مرکز بهداشتی درمانی شماره 1 واوان نمود .
این کارگاه آموزشی راس ساعت 10 روز چهاشنبه مورخ 29/9/91 با حضور جمع کثیری از شهروندان محترم شهرک واوان و همکاران فرهنگسرای جوان و نیز با حضور سرکارخانم دکتر غلامی مدیریت محترم مرکز بهداشتی شماره 1 و جناب آقای عزتی کارشناس ارشد بیماریها در محل فرهنگسرا آغاز گردید .
در ابتدای مراسم آقای عزتی با توضیحات کلی درمورد بیماری هپاتیت و ایدز و ویروس HIV و نیز نحوه انتقال و ایجاد آلودگی ، دوره پنهان بیماری و بسیاری نکات مهم دیگر ایراد سخن نمودند .
ایشان یادآوری کردند آموزش ، اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم مردم تنها وظیفه اداره بهداشت نبوده و بلکه تمامی ارگانها و مراکز در این مهم مسئولیت دارند و نیاز جدی تری هست تا گامهای بیشتر و مؤثرتری جهت فرهنگ سازی و آموزش آحاد مردم برداشته شود .
در ادامه مراسم سرکار خانم دکتر غلامی با تشکر از خدمات مدیریت فرهنگسرا و مسئولین شهرداری و سازمان فرهنگی ضمن ارائه مطالب بسیار مفید و توضیحات تکمیلی با استماع نقطه نظرات حاضرین به کلیه سئوالات و پرسشهای ارائه شده در مراسم پاسخ دادند .
در پایان کاتالوگ آموزشی تدارک دیده شده توسط مدیریت محترم مرکز بهداشت با موضوع ایدز به کلیه شرکت کنندگان توزیع شد .
ضمنا با اهداء لوح سپاس از زحمات و حضور خانم دکتر غلامی و آقای عزتی تقدیر به عمل آمده و جلسه با ذکر صلوات به اتمام رسید .

آدرس کوتاه شده: