تمام مسولان باید تابع رهبری باشند
شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تمام مسولان باید تابع رهبری باشند

تمام مسولان باید تابع رهبری باشند

حجت الاسلام صفری تبار:
تمام مسولان باید تابع رهبری باشند
امام جمعه موقت اسلامشهر گفت: تمام مسولان اجرایی و سیاسی کشور باید تابع رهبری باشند، اگر رهبری در فتنه سال 88 مدیریت نمی کردند این روش

حجت الاسلام صفری تبار:

تمام مسولان باید تابع رهبری باشند

امام جمعه موقت اسلامشهر گفت: تمام مسولان اجرایی و سیاسی کشور باید تابع رهبری باشند، اگر رهبری در فتنه سال 88 مدیریت نمی کردند این روشنگری ها حاصل نمی شد. آنها هنوز در پی توطئه هستند وما باید بیداری و بصیرت خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین صفری تبار در خطبه های نماز جمعه اسلامشهر ضمن گلایه از شبهه افکنی برخی برای انتخابات آتی، افزود: مگر در گذشته انتخابات قانونی و آزاد نداشته ایم که اکنون برخی می گویند انتخابات باید قانونی، شفاف و آزاد باشد.

وی با اشاره به حرکت عظیم مردم در 9 دی، خاطر نشان کرد: فتنه گران بنا داشتند تا اگر انتخاب نشدند بحث تقلب را مطرح کنند و اردو کشی خیابانی راه بیاندازند واگر هم رای آوردند باز اردوکشی خیابانی برقرار باشد تا بتوانند قانون اساسی را تغییر دهند، سپاه را منحل کنند و اینها با 17 سفارت و 70 اطاق فکر در خارج از کشور در ارتباط بودند که مردم با بصیرت کشورمان با کمک خداوند وهدایت رهبر فرزانه مان، تمام نقشه های آنها را به هم زدند.

صفری تبار در بخش دیگری از سخنان خود، مردم را دعوت به ایمان و عمل صالح نمود و اظهار داشت: ایمان باید در سه وجه خود را نشان دهد، یکی در دل به خدا باور داشته باشیم، دیگری در زبان بگوییم ودر آخر در کردار و رفتار خود نشان دهیم.

خطیب نمارجمعه اسلامشهر، افزود: کسانی که تقرب الی اله را می خواهند باید اعمال صالح انجام دهند، در روایات داریم که بین خدا و بنده اش هفتادهزار پرده است که با هر عمل صالح و خوااندن نماز یکی از پرده ها کنار می روند و پایین ترین مرتبه اخلاص اطاعت از خداست.

آدرس کوتاه شده: