« آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای و تجدید مزایده نوبت ... »
سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
«  آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای و تجدید مزایده  نوبت ...  »

« آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای و تجدید مزایده نوبت ... »

سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اسلامشهر درنظر دارد نسبت به واگذاری حفظ و نگهداری فضای سبز مناطق 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 و 6  هر منطقه مجزا به یک پیمانکار و حفظ و نگهداری نمازخانه و سرویس بهداشتی و تا

سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اسلامشهر درنظر دارد نسبت به واگذاری حفظ و نگهداری فضای سبز مناطق 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 و 6  هر منطقه مجزا به یک پیمانکار و حفظ و نگهداری نمازخانه و سرویس بهداشتی و تاسیسات برقی ( چراغ های روشنایی ) و لوازم بدنسازی و بازی کودکان مناطق شش گانه از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای و خرید نیمکت و سطل زباله پارکی از طریق مناقصه عمومی و اجاره یک دستگاه دکه تنقلاتی از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار نماید .

لذا از پیمانکاران واجد شرایط و دارای رتبه بندی لازم دعوت می شود با واریز مبلغ 000/300 ریال به حساب جاری 354084251 نزد بانک کشاورزی شعبه اسلامشهر همه روزه  تا پایان وقت اداری 27/10/91 جهت دریافت و تحویل اسناد مناقصه و اشخاص حقیقی و حقوقی جهت دریافت اسناد تجدید مزایده به امور مالی سازمان به آدرس: اسلامشهر خیابان صیاد شیرازی ساختمان حوزه معاونت خدمات شهری طبقه اول مراجعه نمایند همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  56365689 -021 (داخلی صفر ) تماس حاصل نمایند. زمان بازگشایی پیشنهادات راس ساعت 30 : 13  روز پنج شنبه مورخ 28/10/91 خواهد بود . ضمنا" سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می باشد . و هزینه درج آگهی بعهده برنده  می باشد.

 

                                 مصطفی محمدی  -  مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز

آدرس کوتاه شده: