همایش حجاب و عفاف در سالن شهید آوینی شهرداری برگزار شد
سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
همایش حجاب و عفاف در سالن شهید آوینی شهرداری برگزار شد

همایش حجاب و عفاف در سالن شهید آوینی شهرداری برگزار شد

از آنجا که حجاب و عفاف از دیرباز در سنت و دین ما شیعیان جهان اسلام دیرینه بوده و آشنایی با این مساله بزرگ در زندگی جهت بانوان اسلامی ضروری به نظر می رسد معاونت فرهنگی اجتماعی نسبت به برگزاری هما

از آنجا که حجاب و عفاف از دیرباز در سنت و دین ما شیعیان جهان اسلام دیرینه بوده و آشنایی با این مساله بزرگ در زندگی جهت بانوان اسلامی ضروری به نظر می رسد معاونت فرهنگی اجتماعی نسبت به برگزاری همایش حجاب و عفاف در سالن شهید آوینی شهرداری اقدام نموده است .

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، همایش حجاب و عفاف در روز یکشنبه مورخ 15/11/91 از ساعت 9 صبح لغایت 14 بعدازظهر در سالن شهید آوینی شهرداری مرکز توسط معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار شد .

در این همایش از اساتید برجسته دانشگاه امام حسین (ع) همچون آقایان : ناصری و حاتمی دعوت به عمل آمد . بانوان شاغل در شهرداری از بیانات ارزشمند این اساتید بزرگوار استفاده نمودند .

در همایش فوق از اسلایدهای گوناگونی جهت هرچه بهتر شدن آموزش استفاده شد . از مباحث این همایش می توان به عوامل موثر بر افزایش اثربخشی آموزش حجاب و عفاف شامل : احترام ، مسئولیت ، تفاهم ، تلاش و اهمیت دادن و همچنین بحث آسیب های اجتماعی اشاره نمود .

بعد از آموزش مفاهیم مربوط به همایش ، شرکت کنندگان در برنامه جهت آموزش کارگروهی به 4 دسته فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی در گروه های 13 نفره تقسیم شدند . اعضای هر گروه اقدام  به بررسی مساله حجاب و عفاف طبق نام گروه خود نمودند . مثلاً گروه فرهنگی ؛ بررسی مساله حجاب و عفاف را در حوزه فرهنگ داشت و به همین منوال مابقی گروه ها .

در پایان یک نماینده از هر گروه ، جمع بندی نتایج بحث گروه را برای حاضرین در همایش ارائه دادند و بعد از بررسی نهایی توسط اساتید برجسته دانشگاه ، نهایتاً گروه فرهنگی به عنوان گروه برتر معرفی و به اعضای گروه کارت هدیه ای به مبلغ 30 هزار تومان تقدیم شد .

آدرس کوتاه شده: