انتصاب مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات سازمان تاکسیرانی
دوشنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
انتصاب مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات سازمان تاکسیرانی

انتصاب مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات سازمان تاکسیرانی

  انتصاب ابوالفضل مرادی به عنوان مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات سازمان تاکسیرانی 
با حکم ابراهیم، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و به استناد بند4 ماد

  انتصاب ابوالفضل مرادی به عنوان مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات سازمان تاکسیرانی 

با حکم ابراهیم، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و به استناد بند4 ماده 23 اساسنامه سازمان و چارت مصوب سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، یکم بهمن ماه ابوالفضل مرادی با حفظ پست سازمانی به سمت مسئول روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.


 

آدرس کوتاه شده: