اولویت در سال 92 اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی
پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اولویت در سال 92 اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی

اولویت در سال 92 اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی

اسدی خبر داد:
اولویت در سال 92 اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی
رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، گفت: بعد از دریافت بودجه پیشنهادی از طرف شهردار اسلامشهر، اعضا شورای شهر با تشکیل جلسات متعدد

اسدی خبر داد:

اولویت در سال 92 اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، گفت: بعد از دریافت بودجه پیشنهادی از طرف شهردار اسلامشهر، اعضا شورای شهر با تشکیل جلسات متعدد و بحث و بررسی کارشناسی با کلیات بودجه ارائه شده موافقت کردند وقرار شد اولویت کاری شهرداری در سال 92 اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی باشد.

بودجه شهرداری در سال 92 بالغ بر 1250 میلیارد ریال

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر، امین اسدی، مهمترین تفاوت بودجه سال 92 را اختصاص هزینه برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی دانست وافزود: بودجه شهرداری اسلامشهر در سال 92 بالغ بر 1250 میلیارد ریال است که 60 درصد آن هزینه عمرانی خواهد شد.

احداث دانشکده علوم قرآنی

اسدی احداث پارک ترافیک برای آموزش به دانش آموزان و پارک جنگلی 12 هکتاری جهت گسترش فضای سبز را از پروژه های سال 92 عنوان کرد و اظهار داشت: احداث دانشکده علوم قرآنی، راه اندازی کارخانه آسفالت و قطعات بتنی، احداث پارک ساحلی در ضلع غربی رودخانه کن شاطره و ساخت راه دسترسی از روستای چیچکلو به خارج از شهر از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری خواهد بود.

ابلاغ طرح جامع نظام پیشنهادات

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر از ابلاغ طرح جامع نظام پیشنهادات به شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: شیوه نامه اجرایی طرح جامع نظام پیشنهادات به گونه ای است که کلیه شهروندان و پرسنل شهرداری می توانند ایده ها و نظرات خود را به این مرکز ارائه کنند.

وی مشارکت مردم در امور شهری را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و افزود: پس از دریافت طرح های نو، با بررسی کارشناسی اگر امکان اجرا داشته باشد از طراح آن به نحو شایسته ای تقدیر می کنیم و اگر از پرسنل شهرداری طرح خوبی دریافت شود با تشویقات اداری همراه خواهد شد.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و ورزش شورای شهر اسلامشهر، مشارکت مردم را یکی از مقوله های مهم توسعه پایدار شهری دانست و گفت: گروهی متشکل از نماینده شورا و شهرداری و تعدادی از کارشناسان و اساتید دانشگاه طرح های واصله را بررسی خواهند کرد تا آنهایی که قابلیت اجرا دارند را معرفی نمایند و ما حتی از طراحانی که ایده هایشان انتخاب نشود نیز تقدیر خواهیم کرد چرا که امروزه ایجاد انگیزه در بین شهروندان برای مشارکت در امورشهری مهم است.

اسدی در خصوص مراسم اعطا جوایز خوش حسابی به شهروندان بیان کرد: با تصویب شورای شهر شهروندانی که عوارض نوسازی و پسماند خود را در موعد مقرر پرداخت کرده بودند در قرعه کشی شرکت داده شدند و در مراسمی با حضور نماینده دادگستری، فرمانداری وبا حضور مسولان و شهروندان برندگان مشخص شدند که جایزه ویژه نیز یک دستگاه خودرو تیبا بود.

آدرس کوتاه شده: