نشست صمیمی شهردار منطقه دو با اهالی محله ی محمدیه
پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نشست صمیمی شهردار منطقه دو با اهالی محله ی محمدیه

نشست صمیمی شهردار منطقه دو با اهالی محله ی محمدیه

پیرو سلسله نشست های صمیمی شهردار منطقه دو با شهروندان ساکن در این منطقه ، روز سه شنبه 22 اسفند ماه 91 اهالی محله ی محمدیه در مسجد امام جعفر صادق(ع) ،میزبان شهردار منطقه دو وجمعی از مسئولین این منطقه ب

پیرو سلسله نشست های صمیمی شهردار منطقه دو با شهروندان ساکن در این منطقه ، روز سه شنبه 22 اسفند ماه 91 اهالی محله ی محمدیه در مسجد امام جعفر صادق(ع) ،میزبان شهردار منطقه دو وجمعی از مسئولین این منطقه بودند . 
در این نشست که همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد ، شهروندان حاضر در این محل با بیان مشکلات و معضلات محله ی خود خواستار رفع آنها شدند . در ابتدای برنامه حجه الاسلام محمدی امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) ضمن خوش آمد گویی به حضار و مسئولین بزرگترین مشکل محله ی ممدیه را عدم فقدان یک فضای سبز عمومی برای اهالی دانست و از شهردار خواست فکی برای این امر داشته باشند . 
در ادامه مهندس مولائی شهردار منطقه دو پشت تریبون رفت و ضمن ایراد سخن گفت ک از تمامی مشکلات مطروحه آگاهی دارد و برای حل آنها دستورات ویژه ای اده و تا رفع آنها نیز پیگیری ویژه خواهد داشت . این نشست که از ساعت 19 رسمیت پیدا کرد تا حدو ساعت 21 ادامه اشت و بیش از 35 تن از شهروندان بطور مستقیم با شهردار و مسئولین حاضر صحبت نموده و مشکلات خود را مستقیم به گوش آنها رساندند . 
در این نشست ابراهیمی معاون شهردارمنطقه ی دو ، یاری معاون مالی منطقه ، میرجعفری مسئول عمران منطقه ، گلیج مسئول روابط عمومی و سروی مسئول ناحیه سه خدمات شهری ، شهردار را همراهی میکردند.  

آدرس کوتاه شده: