اداره هفدهمین شهر کشور با سیستمهای سنتی ممکن نیست
دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اداره هفدهمین شهر کشور با سیستمهای سنتی ممکن نیست

اداره هفدهمین شهر کشور با سیستمهای سنتی ممکن نیست

مهندس علی میرزایی در مراسم قرعه کشی سومین دوره جایزه خوش حسابی عوارض شهرداری با اشاره به این مطلب که عوارض و مالیات در همه جای دنیا مرسوم است و منحصر به کشور ما نیست و با دریافت عوارض توسط شهرداری به

مهندس علی میرزایی در مراسم قرعه کشی سومین دوره جایزه خوش حسابی عوارض شهرداری با اشاره به این مطلب که عوارض و مالیات در همه جای دنیا مرسوم است و منحصر به کشور ما نیست و با دریافت عوارض توسط شهرداری به اداره شهر کمک می شود ؛ شهروندان را به پرداخت به موقع عوارض و کمک به شهرداری در خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم دعوت نمودند .

شهردار اسلامشهر افزود : 397 هزار نفر جمعیت شهر اسلامشهر است که در مقایسه با شهرهای دیگر هفدمین شهر کشور است و اداره چنین شهر بزرگی با سیستم های سنتی ممکن نیست بلکه بایستی درآمدهای پایدار در شهرداری داشت که یکی از این درآمدهای مهم پایدار ، بحث عوارض است و بایستی متناسب با خدماتی که به مردم ارائه می شود اخذ شود .

علی میرزایی افزود : اگر شهرداری درست خدمت کند می تواند موجب خشنودی مردم شود و یکی از نهادهای موثر و مهم نظام ، شهرداری است و کسی که در شهرداری خدمت می کند باید بداند زیر ذره بین نگاه مردم است . بنابراین هر چه در خدمت رسانی به مردم موفق تر باشیم مردم عزیز امید و خوشبینی بیشتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیدا می کنند .

در واقع هر چه بهتر مردم را همراهی کنیم وظایف ذاتی خودمان را بهتر انجام دادیم و مجموعه شهرداری از نهادهایی است که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است .آنچه در شهر هزینه می شود باید از مسیر درست از مردم وصول شود . شهر باید اداره شود و هر کسی که در شهر زندگی می کند باید هزینه شهرنشینی را بپردازد .

وی در پایان اشاره کرد : پرداخت هزینه به شهرداری در واقع نوعی هزینه برای ساخت و ساز و آبادانی شهرمان و برای مردم است .

وی اشاره ای به شروع عملیات احداث متروی اسلامشهر و ابلاغ اعتبارات پروژه داشت و با اعلان این مطلب که شهرداری خادم مردم است و در مقابل انتظار دارد مردم به خادم خود توجه و وظایفشان را تسهیل کند ؛ به سخنان خود پایان داد .

آدرس کوتاه شده: