شهرداری مجموعه ای خدماتی است نه سیاسی
دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهرداری مجموعه ای خدماتی است نه سیاسی

شهرداری مجموعه ای خدماتی است نه سیاسی

مهندس علی میرزایی شهردار اسلامشهر در حاشیه مراسم روز کارگر که در تاریخ 16/2/92 در سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد ؛ خدمت به مردم را وظیفه اصلی شهرداری به عنوان بازوی اجرایی در شهر دانستند و

مهندس علی میرزایی شهردار اسلامشهر در حاشیه مراسم روز کارگر که در تاریخ 16/2/92 در سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد ؛ خدمت به مردم را وظیفه اصلی شهرداری به عنوان بازوی اجرایی در شهر دانستند و شهرداری را به عنوان مجموعه ای خدماتی قلمداد نمودند .

شهردار اسلامشهر در این مراسم اشاره داشت : شهرداری را به مسائل سیاسی آلوده نکنید ، شهرداری را خرج افراد و گروه ها نکنید و در هر پستی که کار می کنید سعی داشته باشید کار خود را درست انجام دهید و وامدار کسی نباشید . هرکسی به خدا توکل کند خداوند متعال کفایتش می کند .

علی میرزایی افزود : درصورتی که شهرداری درست خدمت کند رضایت مردم را جلب می نماید و به دست آوردن رضایت مردم در واقع باعث وجود اعتماد آنها به شهرداری است .

خدمات درون سازمانی ، موجب رضایت مردم نمی شود بلکه وظیفه اصلی پرسنل ؛ خدمت رسانی به مردم در شهرداری است .

وی در خاتمه گفت : از کارگران زحمت کش شهرداری تقدیر و تشکر می نمایم و از دست اندرکاران می خواهم که به کارگران در حال کار احترام بگذارند .

آدرس کوتاه شده: