نشست شهردار اسلامشهر با مسئولین دارالقرآن
سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نشست شهردار اسلامشهر با مسئولین دارالقرآن

نشست شهردار اسلامشهر با مسئولین دارالقرآن

«علیرضا علی میرزایی » شهردار اسلامشهر به همراه هیات همراه در نشستی جهت عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حسین صفری تبار مسئول سابق دارالقرآن و نیز به بررسی مسائل و مشکلات در این موسسه

«علیرضا علی میرزایی » شهردار اسلامشهر به همراه هیات همراه در نشستی جهت عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حسین صفری تبار مسئول سابق دارالقرآن و نیز به بررسی مسائل و مشکلات در این موسسه قرآنی حضور یافت.

این نشست با حضور شهردار اسلامشهر، مسئول دارالقرآن ، معاونین وتعدادی از مسئولین واعضاء شورای شهر اسلامشهر شنبه 21 اردیبهشت ماه جاری ساعت 17الی 19 در محل کتابخانه دارالقرآن برگزار شد.

در این نشست مقرر شد قرارداد کارکنان موسسه علوم قرآنی پیگیری شود و هزینه های جاری این موسسه در قالب کارپردازی شهرداری پرداخت گردد.

همچنین مقرر شد انجام امور مربوط به تاسیسات و فضای سبز این موسسه توسط خدمات شهری شهرداری انجام گیرد.

پیگیری تصویب اداره دارالقرآن زیر نظر شهردار اسلامشهر، پیگیری مطالبات مربوط به سال 91، دارالقرآن از سازمان فرهنگی ورزشی و  انجام امور عمرانی دارالقرآن توسط معاونت عمران شهرداری از دیگر مصوبات این نشست بود.

لازم به ذکر است پس از پایان این نشست شهردار اسلامشهر با هیات همراه، جهت پیگیری امور عمرانی دارالقرآن از ساختمان این موسسه بازدید به عمل آورد.

آدرس کوتاه شده: