پیام رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر در پیامی روز جهانی روابط عمومی را به مدیران
و متصدیان روابط عمومی های مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اسلامشهر تبریک گفت.

جعفری با اشاره

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر در پیامی روز جهانی روابط عمومی را به مدیران و متصدیان روابط عمومی های مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اسلامشهر تبریک گفت.

جعفری با اشاره به اینکه 27 اردیبهشت روزی است که در سطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است و در ایران اسلامی نیز روز ارتباطات و روابط عمومی نام گرفته است گفت: روابط عمومی آمیخته ای از اندیشه و هنر است که با استفاده از روش هایی همچون اطلاع یابی و اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگ ،تبیین بایسته ها، فضا سازی و تبلیغات محیطی، تعامل با رسانه ها و نیازسنجی و نظر سنجی، تحقق کارکردهای خاص خود از جمله تنویر افکارعمومی (در قالب انعکاس خدمات به مردم، بازگو کردن نیازها و مشکلات مردمی به مسئولین و رفع شبهات)، برقراری ارتباط چند سویه مردم، مسئولین و کارکنان، نشاط آفرینی و تقویت روحیه امید را دنبال و به عنوان قلب تپنده ،گوش شنوا و چشم بینای یک سازمان نقش آفرینی می کند.

وی افزود: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیریهای مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقش قابل توجهی است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات، شرکتها و دوامشان در عرصه ها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.

ایشان اظهار داشت اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزشهای جامعه بنا و پی ریزی گردد، عمده ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای عمیق انسانی است.

وی ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران روابط عمومی، توفیق روز افزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی هنرمندانه را برای ایشان از درگاه خداوند سبحان خواستار شد.

آدرس کوتاه شده: