برای اولین بار در تاریخ شهرداری اسلامشهر رخ داد
دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برای اولین بار در تاریخ شهرداری اسلامشهر رخ داد

برای اولین بار در تاریخ شهرداری اسلامشهر رخ داد

همه ساله با نزدیکی به مناسبتهای ملی و مذهبی دلالان و کسانی که دستی در امر ساخت و ساز غیر مجاز دارند در منطقه دست بکار می شدند و دست به ساخت و ساز های بی رویه می زدند که این امر در زمان انتخابات ب

همه ساله با نزدیکی به مناسبتهای ملی و مذهبی دلالان و کسانی که دستی در امر ساخت و ساز غیر مجاز دارند در منطقه دست بکار می شدند و دست به ساخت و ساز های بی رویه می زدند که این امر در زمان انتخابات بصورت قابل توجهی مشاهده می شود و قانون گریزان را به مطامع شخصی خود  می رساند .
آنچنان که در انتخابات سال  90-91 مجلس شورای اسلامی درمنطقه شش بالغ بر   318 مورد ساخت و ساز غیر مجاز از کف و نزدیک به یکصد مورد ساخت و ساز در طبقات ثبت گردیده است .
اکنون که  یکسال از روی کار آمدن مدیریت جدید در منطقه شش می گذرد با درایت و تدابیر ویژه و خردمندانه مدیریت و اجرای بی عیب ونقص مجریان امر در این خصوص موجب گردیده است روند تند ساخت وساز در منطقه به یک آرامش برسد وحتی در ایام انتخابات با هوشیاری کامل خدمات شهر وتمامی مجموعه شهرداری حتی یک مورد سا خت وساز گزارش نگردیده است که این امر محقق نمی شد مگر با نگاه تیمی در داخل مجموعه ی شهرداری منطقه ، و همکاری و تعامل پرسنل منطقه از نیروهای اداری گرفته تا نیروهای خدماتی که وظیفه ذاتی آنها جلوگیری از ساخت وساز بوده است . که جا دارد از یکایک این عزیزان تشکر و قدردانی شود.

آدرس کوتاه شده: