جلسه هماهنگی برگزاری جشنهای نیمه شعبان
یکشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه هماهنگی برگزاری جشنهای نیمه شعبان

جلسه هماهنگی برگزاری جشنهای نیمه شعبان

در جلسه ای  که با حضور شهردار محترم منطقه دو جناب آقای مهندس مولائی برگزار شد هماهنگی های لازم در خصوص حمایت های مالی و معنوی از جشنهای عید ولادت حضرت  مهدی (عج) که در سطخح منطقه دو برگزار م

در جلسه ای  که با حضور شهردار محترم منطقه دو جناب آقای مهندس مولائی برگزار شد هماهنگی های لازم در خصوص حمایت های مالی و معنوی از جشنهای عید ولادت حضرت  مهدی (عج) که در سطخح منطقه دو برگزار میگردد انجام پذیرفت .

 این جلسه که در دفتر شهردار محترم منطقه دو  و در روز چهارشنبه مورخ 29 خرداد ماه ساعت 14 برگزار شد ، فرماندهان محترم حوزه های بسیج برادر و خواهر مستقر در محدوده استحفاظی منطقه دو حضور داشته و به بیان دیدگاه های خود پرداختند .

 در ابتدای این جلسه شهردار منطقه ضمن گرامیداشت ایام مبارک شعبان و ولادت یگانه منجی عالم بشریت از حاضران خواست تا در خصوص محتوی جشنها بیشتر از گذشته همت گماشته تا می توانند در این مقوله کار کنند .

در ادامه جلسه گلیج مسئول روابط عمومی  شهرداری با توجه به نیاز های مطرح شده از سوی برگزار کنندگان  جشنها که در جلسه حاضر بودند  پیشنهاد داد تا هر کدام از حوزه ها یک اولویت اول و یک اولویت دوم برای خود معرفی کنند .

 برای اولویت اول حوزه های برادر مبلغ یک میلیون و چهار صد هزار تومان و اولویت دوم مبلغ پانصد هزار تومان در نظر گرفته شود .

برای حوزهای خواهر هم برای اولویت اول یک میلیون تومان و برای اولویت دوم سیصد هزار تومان در نظر گرفته شود .

 با توجه به اینکه این پیشنهاد کاملا کارشناسی شده ارائه گردید همه ی حضار با آن موافقت کرده و مصوب گردید این ارقام در قالب چهار آیتم (نصب داربست ،پذیرایی ،صوت و تبلیغات ) به برگزار کنندگان تخصیص داده شود .

 

 

حاظران در جلسه : مهندس مولائی شهردار منطقه دو

حسین حبیب فرمانده حوزه مالک  و معاون فرهنگی ناحیه سید الشهدا (ع)

ابوالفضل خیر اندیش  فرمانده حوزه سلمان

سد یوسف موسوی جانشین حوزه ابوذر

خانم رضایی فرمانده حوزه تحیت

خانم حمیدی جم  فرمانده حوزه نجمه

خانم مسیبی جانشین حوزه طیبه

خانم شیرزاد مسئول فرهنگی حوزه تحیت

خانم الیاری مسئول مالی حوزه طیبه

سعید احمدی فرمانده پایگاه بشتی

مصطفی صادقنیا مسئول فرهنگی حوزه ابوذر

 گلیج مسئول روابط عمومی منطقه دو   

آدرس کوتاه شده: