اعم مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی منطقه 2
دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اعم مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی منطقه 2

اعم مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی منطقه 2

1-    مقرر شد احدی در منطقه با معرفی شهردار منطقه وتایید معاونت محترم اجتماعی بعنوان کارشناس امور اجتماعی منطقه انتصاب گردد.
2-    با توجه انجام به پروژه مطال

1-    مقرر شد احدی در منطقه با معرفی شهردار منطقه وتایید معاونت محترم اجتماعی بعنوان کارشناس امور اجتماعی منطقه انتصاب گردد.

2-    با توجه انجام به پروژه مطالعاتی و اجرایی ارتقاء مشارکت شهروندی در اسلامشهر توسط مرکزمطالعات (طرح پیوستی) ، منطقه دو بعنوان پایلوت این طرح قرار گرفت و مقرر شد راه کار های اجرایی این طرح و موضوع شورای فرهنگی محلات مورد توجه قرار گیرد.

3-    مقرر شد بنا به گزارش منطقه، سازمان محترم فرهنگی و ورزشی در مورد عدم حضور مربیان در پارکهای نواب، مصطفی خمینی(ره)، شهید ندایی، ملت، احمدیه، و شهدای سعیدیه پیگیری و نتیجه را ظرف یک هفته به دبیر خانه کارگروه ارسال نماید.

4-    با توجه کمبود فضاهای فرهنگی و هنری سطح منطقه، مقرر شد معاونت محترم خدمات شهری و سازمان پارک ها پس از طی مراحل قانونی  ساختمان بلا استفاده پارک ملت را جهت بهره بر داری موقت فرهنگی و هنری در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و بانوان سطح منطقه در اختیار شهرداری منطقه دو قرار دهند.

5-    طرح پیشنهادی لیالی ماه مبارک رمضان با عنوان سی شب سی مسجد با بر آورد هر مسجد 000/000/1 ریال مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد در صورت تامین مالی شهرداری منطقه برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

6-    دارالقرآن شهرداری موظف شد مراسم شبی با قرآن را در پارک ندایی در ایام لیالی ماه مبارک رمضان برنامه ریزی نماید. و پس از اجراء گزارش آن به دبیرخانه کارگروه ارسال گردد.

7-    مقرر شد مساجدی که آمادگی جهت برگزاری برنامه های قرآنی  در شب های ماه مبارک را دارند با تایید شهرداری منطقه و معرفی به دارالقرن  در خصوص هماهنگی قراء و گروه تواشیع اقدام شود.

8-    مقرر شد سازمان فرهنگی و ورزشی در خصوص برآورد ریالی هزینه به روز رسانی منابع مطالعاتی مراکز فرهنگی سطح منطقه اقدام و نتیجه را به دبیرخانه کارگروه ارسال نماید.

9-    مقرر شد کلیه کلاسها و برنامه هایی که در قالب غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و بانوان سطح سازمان فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی شده است ظرف یک هفته به دبیر خانه کارگروه ارسال شود.

10-      با توجه به نظر سنجی انجام شده در سطح پارک های سطح منطقه سازمان محترم پارک ها راهکارهای اجرایی جهت امنیت بیشتر پارک های سطح منطقه علی الخصوص موضوع ورود موتور سواران را بررسی نماید.

11-      با توجه به نظر سنجی انجام شده و در حوزه خدمات شهری از شهروندان و نقطه نظر تاسیس پیست اسکیت در سطح پارک های منطقه، مراتب جهت کارشناسی بیشتر  به سازمان محترم پارک ها ارسال و سازمان محترم  ظرف سی روز اعلام نظر نماید.

12-      با توجه به فقر فضاهای ورزشی سطح منطقه مقرر شد حدالمقدور شهرداری از برنامه های خود جوش ورزشی جوانان تا سقف000/000/50 ریال در طول ایام تابستان با مسئولیت محترم شهردار منطقه حمایت نماید.

 مقرر شد مراتب نقطه نظرات مردمی در قالب( نظر سنجی ها) از خطوط تاکسیرانی منطقه، توسط معاونت محترم خدمات شهری به سازمان ذیربط منعکس و پیگیری گردد.

آدرس کوتاه شده: