اعلام زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور
سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اعلام زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور

اعلام زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور

جعفری رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر از برگزاری چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداری های کشور در روز جمعه 14/4/92 خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین ال

جعفری رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر از برگزاری چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداری های کشور در روز جمعه 14/4/92 خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر، جعفری با اعلام این خبر گفت: این آزمون در استان تهران در روز جمعه 14/4/92 به صورت همزمان با هفت استان دیگر اصفهان، البرز(کرج) ،چهارمحال و بختیاری،فارس،قم، کرمانشاه و یزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: این آزمون در استان تهران با تعداد حدود 10500نفر متقاضی برگزار می شود و در دو حوزه غرب استان با تعداد 5863 نفر متقاضی در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر و شرق استان 4500 نفر در محل دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار می شود .

جعفری افزود: شهرداری اسلامشهر پیرو تفاهم نامه استانداری تهران با دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر، همکاریهای آموزشی و پژوهشی؛ نرم افزاری، خدمات انسانی ، ماشین آلات و هزینه های برگزاری آزمون را بعهده دارد .

این مسئول در ادامه از متقاضیانی که جهت آزمون استخدامی در شهرداری اسلامشهر ثبت نام نموده اند دعوت کرد تا در روز مقرر که در اطلاعیه آمده است، نسبت به چاپ و اخذ کارت ورود به جلسه خود به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

گفتنی است، اطلاعیه ذیل دوشنبه 10/4/92در سایت imo.org.ir منتشر شده است؛ که عینا جهت اطلاع متقاضیان اعلام و منتشر می شود.

دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد:چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور در روز جمعه 14/4/92 در استانهای اصفهان، البرز (کرج)، تهران،چهارمحال و بختیاری،فارس،قم، کرمانشاه و یزد برگزار خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،بر اساس هماهنگی های انجام شده با سازمان سنجش و آموزش کشور، چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداری های کشور روز جمعه در دو نوبت صبح از ساعت 8:30 و بعداز ظهر از ساعت15 برگزار می شود.

داوطلبین این آزمون می توانند از روز سه‌شنبه 11 تیر ماه سالجاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که اطلاعات ثبت نام آنان نیاز به ویرایش مجدد داشته است فقط یک بار فرصت دارند تا اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش نمایند. ویرایش اطلاعات داوطلبین تا پایان روز آزمون نیز امکان پذیر می باشد.

همچنین از آنجا که امکان ویرایش جنسیت و رشته شغلی انتخابی وجود ندارد ، چنانچه در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه ایرادی مشاهده گردد،داوطلبین می‌توانند طی زمانبندی که متعاقباً اعلام می‌گردد،با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به اصلاح کارت خود اقدام نمایند.

تمامی اقدامات جهت برگزاری آزمون استخدامی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته و همچنین متولیان امر در استانها نیز تدارکات لازم را به انجام رسانیده اند و با حول و قوه الهی این آزمون در صحت برگزار خواهد گردید.

در همین راستا ضروری است معاونین امور عمرانی استانداریهای فوق به عنوان رئیس کمیته اجرایی آزمون استخدامی ، تمامی اقدامات لازم را انجام داده و تمامی امور را تحت نظر داشته و برنامه ریزیهای لازم را با مسئولین حوزه های امتحانی و همچنین سایر ارگانهای استان جهت برقراری نظم و آرامش در روز آزمون به انجام برسانند و گزارش فعالیتهای کمیته اجرایی آزمون را به صورت روزانه به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین از مدیران کل امور شهری این استانها خواسته تا در تمامی زمینه ها با این دفتر و سازمان سنجش آموزش کشور همکاری نمایند و نسبت به اطلاع رسانی به هنگام به داوطلبان نیز از طریق رسانه ها ، روزنامه و سایت استانداری ها اقدام نمایند.

آدرس کوتاه شده: