تمدید مهلت استقرار اتوبوس تست رایگان دیابت
دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تمدید مهلت استقرار اتوبوس تست رایگان دیابت

تمدید مهلت استقرار اتوبوس تست رایگان دیابت

استقرار ایستگاه تست دیابت تا روز چهارشنبه 19تیر تمدید شد .
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ؛ دکتر عباسی مدیر انجمن دیابت ایران (نمایندگی اسلامشهر) با اعلان این خبر گفت

استقرار ایستگاه تست دیابت تا روز چهارشنبه 19تیر تمدید شد .

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ؛ دکتر عباسی مدیر انجمن دیابت ایران (نمایندگی اسلامشهر) با اعلان این خبر گفت : در راستای اطلاع رسانی ،  اهمیت سلامتی و تشویق شهروندان و با توجه به استقبال شهروندان از ایستگاه تست دیابت مستقر در مقابل درب شهرداری مرکز که جهت ارائه خدمات رسانی رایگان به شهروندان ؛ تست قند و فشارخون ، غربالگری و آموزش و مشاوره پزشکی انجام می داد ؛ خدمات رسانی  این ایستگاه تا روز چهارشنبه 19تیر تمدید شد .

وی ادامه داد : جهت استقرار این ایستگاه و ارائه خدمات رایگان به شهروندان ، 100 میلیون تومان هزینه داخلی اتوبوس شده است و از مدت استقرار این ایستگاه تاکنون حداکثر روزی 80 نفر جهت انجام آزمایشات به این ایستگاه مراجعه می نمایند که با تکمیل فرم های مربوط به دریافت اطلاعات اولیه مراجعه کننده از قبیل : قد و وزن ، DMI ؛ آزمایشات فرد مراجعه کننده انجام می گرفت .

ایشان اشاره داشت : اگر فرد مراجعه کننده به ایستگاه پس از انجام آزمایشات مشکلی داشته باشد از طریق پزشک مستقر در ایستگاه ، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت می نماید و به این گونه افراد بروشورهای مراقبتی تحویل داده می شود .

در خاتمه افزود : اکثر مراجعه کنندگان به ایستگاه تست قند خون ظرف مدت یک هفته گذشته یعنی از تاریخ 9/4/92 تاکنون ؛ افراد بالای 30 سال بوده اند .

شایان ذکر است ایستگاه فوق از تاریخ 9/4/92 از ساعت 9 صبح لغایت 15 بعدازظهر در مقابل درب شهرداری جهت ارائه خدمات رایگان به شهروندان مستقر شده است .

آدرس کوتاه شده: