استقبال پرشور شهروندان از گروه طنز صمد و ممد
سه شنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
استقبال پرشور شهروندان از گروه طنز صمد و ممد

استقبال پرشور شهروندان از گروه طنز صمد و ممد

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

شهروندان آذری زبان اسلامشهری استقبال پرشوری از گروه طنز صمد و ممد در اولین حضورشان در این شهر انجام دادند.

به گزارش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر، برنامه طنز صمد و ممد (گروه بابک) و کنسرت سنتی آذری گروه ریحان عصر روز یکشنبه با حضور بیش از 3000 نفری شهروندان برگزار شد و هنرمندان این گروه خنده بر لب شهروندان جای دادند.

لازم به ذکر است با اینکه تنها 2000 بلیط این برنامه فروخته شده بود اما ازدحام شهروندان به نحوی بود که مسئولین برگزار کننده مجبور شدند در برخی زمانها اجازه ورود همه شهروندان را به داخل ورزشگاه بدهند اما با این حال باز هم تا انتهای مراسم پشت درب های ورزشگاه مملو از جمعیت بود.

محمدمهدی سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در حاشیه این مراسم با اعلام این نکته که این برنامه یکی از برنامه های بلند مدت سازمان در بحث نشاط اجتماعی بود، گفت: به دلیل برنامه های فشرده آتی گروه طنز صمد و ممد، این گروه اولین گروه دعوت شده به اسلامشهر بود. وی خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی های انجام شده، اجرای چنین برنامه هایی توسط گروه های مختلف فرهنگی، مذهبی و قرآنی گنجانده شده است که در ماه های آتی برای شهروندان و علی خصوص خانواده های محترم و فرزندان دلبندشان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت: هر برنامه ای در این سطح دارای معایب و البته محاسن زیادی است که باید با کسب تجربه، معایب هر برنامه به مراتب کمتر از برنامه گذشته باشد. وی افزود: در این برنامه نیز به رغم وجود برخی معایب، محاسن بسیاری وجود داشت که نباید به خاطر حاشیه سازی به راحتی از کنار آن ها گذشت.

این مقام مسئول گفت: اگر آن تعداد از شهروندان که در مهلت 5 روزه تهیه بلیط نتوانسته بودند بلیط تهیه کنند به ورزشگاه نمی آمدند، قطعاً شاهد این ازدحام در پشت درب های ورزشگاه نبودیم و مجبور به بازکردن درب ها نمی شدیم. وی افزود: شهروندان باید به کسانی که در این برنامه ها بلیط تهیه می کنند احترام بگذارند و باعث تضییع حق آن ها نشوند.

سلیمی در پایان از همه کسانی که سازمان فرهنگی ورزشی را در برگزاری این برنامه یاری کرده اند علی الخصوص مدیر و پرسنل زحمتکش حراست، پرسنل سازمان فرهنگی ورزشی، مدیران شهرداری، پرسنل نیروی انتظامی، عزیزان بسیجی و خبرنگاران تقدیر و تشکر نمود.

آدرس کوتاه شده: