اعم مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی منطقه 3
چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اعم مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی منطقه 3

اعم مصوبات کارگروه اجتماعی و فرهنگی منطقه 3

1-  کارگروه اجتماعی و فرهنگی به اتفاق آراء به مصوبه خود در خصوص بهره برداری ورزشی از سوله های بحران منطقه 3 تأکید نمود. و با واگذاری آن با بهره برداری غیر، با توجه به سرانه پایین ورزشی مخالف

1-  کارگروه اجتماعی و فرهنگی به اتفاق آراء به مصوبه خود در خصوص بهره برداری ورزشی از سوله های بحران منطقه 3 تأکید نمود. و با واگذاری آن با بهره برداری غیر، با توجه به سرانه پایین ورزشی مخالفت نمود.

2-  ستاد اقامه نماز موظف شد در خصوص تأخیر امام جماعت ساختمان منطقه پیگیری و مقدمات برگزاری نماز اول وقت را در ساختمان منطقه فراهم آورد.

3-  دارالقرآن شهرداری متعهد شد در خصوص معرفی استاد جهت آموزش روخوانی پرسنل منطقه در ایام مبارک رمضان ا قدام نماید.

4-  با توجه به گزارش های مردمی و مستندات ویدوئی پخش شده در کارگروه در خصوص ناامنی فضاهای ورودی بلوک های مجتمع اکباتان و گزارش شهردار منطقه در این خصوص، کارگروه با تدبیر منطقه نسبت به مسدود نمودن این فضاها موافق می باشد.

5-  با توجه به گزارش ویدوئی از وضعیت پیمانکار در حفظ و نگه داری لوازم ورزشی سطح منطقه سازمان مربوطه موظف گردید ظرف 10روز نسبت به تعمیر موارد فوق اقدام نماید.

6-  با توجه با اهمیت ایجاد فضاهای تعاملی همسایگی در مجتمع های بزرگ سطح منطقه معاون خدمات شهری بنا به اعلام شهردار منطقه نسبت به نصب تعدادی نیمکت در محوطه مجتمع ها از طریق اداره تاسیسات اقدام نماید. اداره امانی شهرداری منطقه موظف به نصب نیمکت ها شد.

7-  با توجه به گزارش شهردار منطقه، معاون خدمات شهر ( اداره زیبا سازی) در خصوص جانمایی بنر های تبلیغاتی سطح منطقه با شهردار منطقه هماهنگی بیشتری داشته باشد و از صدور مجوز تبلیغاتی در محدوده میدان حضرت امام خمینی (ره) منطقه 3 خودداری شود.

8-  معاون خدمات شهر ( اداره زیباسازی) موظف شد در هر منطقه یکی از سازه های تبلیغاتی را صرفاً جهت انعکاس مسائل اجتماعی اختصاص دهد و معاون اجتماعی مسئول تهیه دوره ای محتوای آموزش شهروندان می باشد.

9-  با توجه به گزارش مرکز مطالعات در خصوص آمادگی اداره کل آسیب های اجتماعی در خصوص نصب 6 تابلو ال ای دی در سطح مناطق شهردارن مناطق در اسرع وقت نسبت به جانمایی نصب تابلو های فوق اقدام نماید. پیام های تابلو ها صرفاً مسائل و معضلات مناطق با نظر شهرداران مناطق می باشد.

10- با توجه به گزارش شهردار در خصوص تسطیح دو زمین بایر سطح منطقه جهت بهره برداری موقت ورزشی معاون خدمات شهر نسبت به تهیه و نصب تیر دروازه و نیمکت جهت بهره برداری ورزشی اقدام نماید.

11- مقرر شد برابر سایر مناطق احدی به عنوان کارشناس امور اجتماعی منطقه توسط شهردار و تأیید معاون اجتماعی انتصاب گردد.

12- پایلوت اجرای طرح مطالعاتی ارتقاء آیین همسایگی با تأکید بر آپارتمان نشینی که توسط مرکز مطالعات تهیه شده است منطقه 3 قرار گرفت.

13- مقرر شد با توجه به کمبود شدید فضاهای ورزشی سطح منطقه، شهردار منطقه جمعاً به مبلغ000/000/00 1 ریال از فعالیت های خود جوش ورزشی در سطح منطقه حمایت نماید.

14- مقرر شد جهت باز مهندسی  فعالیت های فرهنگ سرای جوان نشستی با مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی، مسئول فرهنگ سرا، شهردار منطقه و دبیر کارگروه تشکیل شود.

15- مقرر شد معاون خدمات شهر موضوع مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه را منعکس و تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

16-  با توجه به عدم حضور برخی از اعضای کارگروه و مسکوت ماندن برخی از مصوبات قبلی و عدم پاسخ گویی اعضاء موظف، مقرر شد لیست غایبین جلسات دور دوم به خدمت شهردار جهت اتخاذ هر گونه تصمیم ایشان ارسال گردد.

آدرس کوتاه شده: