جلسه اوقات فراغت با حضور مدیران مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه اوقات فراغت با حضور مدیران مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر

جلسه اوقات فراغت با حضور مدیران مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر

 جلسه اوقات فراغت با حضور مدیران مراکز سازمان فرهنگی ورزشی در ساعت 14 روز 26 تیر ماه در دفتر مدیر عامل سازمان برگزار شد . این جلسه که از سری جلسات ماهیانه سازمان بود در خصوص مسائل مربوط به برنامه

 جلسه اوقات فراغت با حضور مدیران مراکز سازمان فرهنگی ورزشی در ساعت 14 روز 26 تیر ماه در دفتر مدیر عامل سازمان برگزار شد . این جلسه که از سری جلسات ماهیانه سازمان بود در خصوص مسائل مربوط به برنامه های اوقات فراغت، ماه مبارک رمضان ، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) برنامه های شبهای قدر و برنامه ریزی جشن عید فطر برگزار شد .

محمد مهدی سلیمی مدیرعامل سازمان در ادامه جلسه گفت : شهروندان نیاز به نشاط اجتماعی دارند و این نیازمند هزینه است طبق نظرسنجی های صورت گرفته از شهروندان و با توجه به حضور پررنگ شان در مراسمات مختلف خواستار نشاط اجتماعی بیشتری هستند .

ما این توانمندی را داریم که در طول تابستان در سطح بوستانها نشاط اجتماعی برنامه ریزی کنیم ولی متأسفانه با کمبود منابع و بودجه روبرو هستیم.

ایشان همچنین از کمبود نیرو در عرصه فرهنگ خبر داد و افزود : اگر نگاه دغدغه مندی در عرصه فرهنگ نباشد موفق نخواهیم بود این در حالی است که برخی از خانه های فرهنگ با دو نفر نیرو اداره می شود .

وی همچنین از مشکلات سخت افزاری ، نرم افزاری در مراکز فرهنگی خبر داد و گفت به عنوان مثال یک نوجوان با یک گوشی با برند معتبر و به روز وارد مراکز فرهنگی ما می شود با دیدن امکانات ماکه منسوخ شده است از ثبت نام خودداری می کند .

این جلسه با بحث و تبادل نظر مدیران مراکز در ساعت 16 به پایان رسید و مصوبات ذیل حاصل شد.

ردیف

مــــــــوضـــوع

واحد مربوطه

1

حضور یک فعال فرهنگی از محله های مختلف در جلسات

2

15 هر ماه گزارش تخفیف به خانواده محترم شهداء ، ایثارگران و پرسنل شهرداری

3

همکاری تمامی پرسنل در جشن میلاد کریم اهل بیت جهت کنترل بهتر برنامه و کیفیت بیشتر

4

کارت شناسائی برای جشن میلاد امام حسن(ع) صادر شود

5

گزارش از وضعیت فرهنگسراها ، خانه های فرهنگ و دیگر مراکز تابعه از لحاظ تأسیساتی، امنیتی، امکانات ، نیروی انسانی و نیازمندی ها تهیه و به شهردار محترم ارسال شود .

6

گزارشی از کل برنامه اعم از ریز هزینه ها در پایان مراسم به شهردار محترم ارسال گردد

آدرس کوتاه شده: